Het aha-moment

nieuwe business ontdekken in een veranderende markt

Prijs € 25,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Christian Madsbjerg, Mikkel B. Rasmussen

Paperback | April 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekortschiet, maar wat moeten we dan? In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder meer sociologie, psychologie en antropologie), leidt tot een nieuwe visie op de consument. Door emoties, gedrag en sociale context te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren kwamen ze tot vijf heldere stappen die elke marketeer, ondernemer en productmanager op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten, nieuwe klanten.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Christian Madsbjerg, Mikkel B. Rasmussen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005711
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Meer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekortschiet, maar wat moeten we dan? In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder meer sociologie, psychologie en antropologie), leidt tot een nieuwe visie op de consument. Door emoties, gedrag en sociale context te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren kwamen ze tot vijf heldere stappen die elke marketeer, ondernemer en productmanager op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten, nieuwe klanten.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Christian Madsbjerg, Mikkel B. Rasmussen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005711
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken