De Starbucks strategie

de grondbeginselen van een goede relatie met je klanten, binding met je werknemers en kennis van je producten

Prijs € 25,99

Voor 23.00 besteld, morgen in huis.

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Joseph A. Michelli, Joseph Michelli

Paperback | Maart 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Blink net zo uit als Starbucks!   Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.   ‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager   Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Joseph A. Michelli, Joseph Michelli
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789000336814
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
256

Beschrijving

Blink net zo uit als Starbucks!

 

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

 

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

 

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Joseph A. Michelli, Joseph Michelli
Uitgever
Spectrum
ISBN
9789000336814
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
256

Aanrader

Top 3 Marketingboeken