Prijs | € 26,50 |
Niet beschikbaar
Paperback | Oktober 2009 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Krijn de Best, Willem de Vries
- Uitgever
- Academic service
- ISBN
- 9789052617138
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Oktober 2009
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 108
Beschrijving
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl ? reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. <i>Marketing is geen reclame</i> beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: ? Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? ? Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? ? Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: ? de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied ? het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt ? de praktische checklists.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Krijn de Best, Willem de Vries
- Uitgever
- Academic service
- ISBN
- 9789052617138
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Oktober 2009
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 108