Lobbyen

invloed, inzicht, impact; hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen

Prijs € 24,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Karel Joos

Paperback | Februari 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Lobbyen, voorbij de clichés van de achterkamertjes Zet de boodschap van je bedrijf bovenaan de agenda van het beleid. Hoe effectief communiceren met beleidsmakers? Wat met ethiek? Het eerste boek dat beschrijft hoe bedrijven kunnen interageren met beleidsmakers. Lobbyen ontrafelt hoe een succesvolle public affairs strategie steeds neerkomt op het creëren van inzicht, invloed en impact. Daarbij komen onderwerpen en technieken aan bod zoals issue analysis, key messaging, stakeholder mapping en single issue coalitions. Uiteraard wordt ook de rol van sociale media uitgebreid besproken. Ten slotte komen actuele problemen zoals ethiek en transparantie in public affairs aan bod.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Karel Joos
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401421256
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2015
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Beschrijving

Lobbyen, voorbij de clichés van de achterkamertjes Zet de boodschap van je bedrijf bovenaan de agenda van het beleid. Hoe effectief communiceren met beleidsmakers? Wat met ethiek? Het eerste boek dat beschrijft hoe bedrijven kunnen interageren met beleidsmakers. Lobbyen ontrafelt hoe een succesvolle public affairs strategie steeds neerkomt op het creëren van inzicht, invloed en impact. Daarbij komen onderwerpen en technieken aan bod zoals issue analysis, key messaging, stakeholder mapping en single issue coalitions. Uiteraard wordt ook de rol van sociale media uitgebreid besproken. Ten slotte komen actuele problemen zoals ethiek en transparantie in public affairs aan bod.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Karel Joos
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401421256
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2015
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Aanrader

Top 3 Marketingboeken