Leidinggeven zonder cijfers

Van input naar output

Prijs € 24,99

Zal niet verschijnen

Ook beschikbaar als:

Filip Vandendriessche, Han Looten

Paperback | December 2014 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De opvolger van <i>Leidinggeven zonder bevelen</i> Een concreet model waarmee je als manager tijd voor jezelf koopt, vertrouwen geeft aan je medewerkers en zorgt voor een stimulerende werkomgeving. Leidinggeven zonder cijfers is een nieuwe, concrete methode die jou als manager op weg zet naar verandering. Het helpt je om een nieuwe houding aan te nemen tegenover mensen, vertrouwen te geven en los te laten, zonder evenwel de controle te verliezen. Medewerkers worden aangezet tot creativiteit en verantwoordelijkheid; managers krijgen tijd, rust en blije medewerkers in ruil. Dit model bewees zijn efficiëntie in zowel profit als non-profitsector.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Filip Vandendriessche, Han Looten
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401421690
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
144

Beschrijving

De opvolger van <i>Leidinggeven zonder bevelen</i> Een concreet model waarmee je als manager tijd voor jezelf koopt, vertrouwen geeft aan je medewerkers en zorgt voor een stimulerende werkomgeving. Leidinggeven zonder cijfers is een nieuwe, concrete methode die jou als manager op weg zet naar verandering. Het helpt je om een nieuwe houding aan te nemen tegenover mensen, vertrouwen te geven en los te laten, zonder evenwel de controle te verliezen. Medewerkers worden aangezet tot creativiteit en verantwoordelijkheid; managers krijgen tijd, rust en blije medewerkers in ruil. Dit model bewees zijn efficiëntie in zowel profit als non-profitsector.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Filip Vandendriessche, Han Looten
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401421690
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
144

Aanrader

Top 3 Marketingboeken