Leiderschap in contact (e-Book)

Prijs € 15,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Dries Oosterhof

EPUB met digitaal watermerk | November 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het boek concentreert zich op 'contact' als een basale factor voor de impact van mensen op elkaar, van mensen op hun organisaties (en omgekeerd) en organisaties op hun omgeving (en vice versa..) Etymologisch stamt het begrip van: con- (samen, met) en tangere aanraken. In contact raak je elkaar dus aan, soms letterlijk, soms figuurlijk, soms beide. Het doet iets met je, je komt er innerlijk en vaak ook uiterlijk door in beweging. Elektriciens weten: geen contact geen stroom, in organisaties geldt: geen contact, geen flow. Contact vervangt niet de andere hoogst noodzakelijke leiderschapskwaliteiten, maar ze legt er wel een fundament onder. Op dat fundament winnen die zelfde kwaliteiten onmiskenbaar aan kracht en dynamiek.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Dries Oosterhof
Uitgever
Back2Base Publishing
ISBN
9789490580063
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2015
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
164

Beschrijving

Het boek concentreert zich op 'contact' als een basale factor voor de impact van mensen op elkaar, van mensen op hun organisaties (en omgekeerd) en organisaties op hun omgeving (en vice versa..) Etymologisch stamt het begrip van: con- (samen, met) en tangere aanraken. In contact raak je elkaar dus aan, soms letterlijk, soms figuurlijk, soms beide. Het doet iets met je, je komt er innerlijk en vaak ook uiterlijk door in beweging. Elektriciens weten: geen contact geen stroom, in organisaties geldt: geen contact, geen flow. Contact vervangt niet de andere hoogst noodzakelijke leiderschapskwaliteiten, maar ze legt er wel een fundament onder. Op dat fundament winnen die zelfde kwaliteiten onmiskenbaar aan kracht en dynamiek.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Dries Oosterhof
Uitgever
Back2Base Publishing
ISBN
9789490580063
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2015
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
164

Aanrader

Top 3 Marketingboeken