Lean - de financial times gids

de financial times gids

Prijs € 19,95

Levertijd: 1-2 werkdagen

Ook beschikbaar als:

Andy Brophy

Paperback | Juli 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Deze resultaatgerichte, praktische gids geeft je de kennis waarmee je je organisatie stroomlijnt en de concurrentie voorblijft.De Financial Times gids - Lean:»» legt Lean van a tot z uit»» omschrijft de belangrijkste tools en methoden»» laat zien hoe je Lean binnen de bedrijfsstrategie inpast en werknemers stimuleert»» helpt je competitief te zijn en je doelen sneller te realiseren»» bevat adviezen, tips en praktijkvoorbeelden waarmee je het maximale uit Lean haaltVoor iedereen die te maken krijgt met Lean of zelf wil starten met een Lean-transformatie, is dit boek onmisbaar.Andy Brophy is Lean- en innovatiecoach. Hij heeft jarenlange ervaring met Lean in verschillende bedrijfstakken. Zijn consultancybureau biedt coaching en begeleiding bij de implementatiefase.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Andy Brophy
Uitgever
MainPress B.V.
ISBN
9789043029759
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Deze resultaatgerichte, praktische gids geeft je de kennis waarmee je je organisatie stroomlijnt en de concurrentie voorblijft.
De Financial Times gids - Lean:
»» legt Lean van a tot z uit
»» omschrijft de belangrijkste tools en methoden
»» laat zien hoe je Lean binnen de bedrijfsstrategie inpast en werknemers stimuleert
»» helpt je competitief te zijn en je doelen sneller te realiseren
»» bevat adviezen, tips en praktijkvoorbeelden waarmee je het maximale uit Lean haalt
Voor iedereen die te maken krijgt met Lean of zelf wil starten met een Lean-transformatie, is dit boek onmisbaar.
Andy Brophy is Lean- en innovatiecoach. Hij heeft jarenlange ervaring met Lean in verschillende bedrijfstakken. Zijn consultancybureau biedt coaching en begeleiding bij de implementatiefase.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Andy Brophy
Uitgever
MainPress B.V.
ISBN
9789043029759
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken