Kwaliteitsmanagement

praktische handleiding voor de invoering van kwaliteitszorg

Prijs € 28,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

B. van Pampus

Paperback | Juli 2007 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Kwaliteitsmanagement besteedt aandacht aan de eisen die worden gesteld aan de opzet van een kwaliteitsmanagement- systeem én aan de eisen die worden gesteld aan de interne organisatie. Het is immers uiteindelijk de klant die bepaalt of een organisatie kwalieit levert, en het zijn de werknemers die de kwaliteit tot stand moeten brengen. Daarom moet de focus bij de invoering van kwaliteitszorg niet alleen liggen op de opzet van het kwaliteitsmanagementsysteem, maar ook op de ontwikkeling van de organisatie.<br>Dit boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten in het traject van kwaliteitszorg en laat zien hoe een kwaliteitsmodel daarbij een uitstekend hulpmiddel kan zijn. Aan de hand van praktijksituaties worden de winsten en valkuilen bij het werken aan kwaliteit belicht.<br>Bernadette van Pampus, is zelfstandig organisatieadviseur te Amsterdam.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
B. van Pampus
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789047300069
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
276

Beschrijving

Kwaliteitsmanagement besteedt aandacht aan de eisen die worden gesteld aan de opzet van een kwaliteitsmanagement- systeem én aan de eisen die worden gesteld aan de interne organisatie. Het is immers uiteindelijk de klant die bepaalt of een organisatie kwalieit levert, en het zijn de werknemers die de kwaliteit tot stand moeten brengen. Daarom moet de focus bij de invoering van kwaliteitszorg niet alleen liggen op de opzet van het kwaliteitsmanagementsysteem, maar ook op de ontwikkeling van de organisatie.<br>Dit boek biedt praktische tips om de eerste stappen te zetten in het traject van kwaliteitszorg en laat zien hoe een kwaliteitsmodel daarbij een uitstekend hulpmiddel kan zijn. Aan de hand van praktijksituaties worden de winsten en valkuilen bij het werken aan kwaliteit belicht.<br>Bernadette van Pampus, is zelfstandig organisatieadviseur te Amsterdam.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
B. van Pampus
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789047300069
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2007
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
276

Aanrader

Top 3 Marketingboeken