Prijs | € 39,00 |
Uitverkocht
Paperback | September 2002 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Marian Dingena
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789014088839
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- September 2002
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 253
Beschrijving
Wat is het belang van key-account management voor uw organisatie? Hoe selecteren we eigenlijk key-accounts? Hoe ontwikkelen we key-relaties en maken we uitvoerbare accountplannen die tot resultaten lieden? En op welke wijze zorgen we ervoor dat we in onze organisatie ook waarmaken wat we onze key-accounts beloven? Het boek 'Key-account management' geeft antwoord op veel gestelde vragen over key-account management uit de praktijk. Het schetst recente ontwikkelingen en is daarnaast vooral een praktische hulpmiddel voor key-account managers en commercieel directeuren die deze vragen voor zichzelf willen beantwoorden.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Marian Dingena
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789014088839
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- September 2002
- Categorie
- Wetenschappelijk
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 253