Kans of crime ?

inschrijven op een (Europese) aanbesteding

Prijs € 16,95

Uitverkocht

Paul Jacobs

Paperback | December 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

OmschrijvingHet Nieuwe Werken. Wat het is? In een groep op LinkedIn werd gevraagd wie voor Het Nieuwe Werken een goede definitie had. Binnen een maand stonden er meer dan duizend verschillende antwoorden. Organisaties worstelen op dit moment met het tempo van de verandering. Vaak opgejaagd door technologie, nieuwe macht van medewerkers en ongekende concurrentie uit onverwachte hoek, staat veel ter discussie. Eén ding is zeker: de oude manier van werken, bedacht in de 20ste eeuw als gevolg van de industriële revolutie, voldoet niet meer. De zoektocht naar een nieuwe manier van werken is begonnen.In Nederland heeft een aantal organisaties de trend gezet. Toenmalige Rabobank-dochter Interpolis begon er al in de jaren negentig mee. Helder werken was het resultaat. En in de afgelopen jaren volgden Rabobank en Microsoft als voorbeelden van innovatieve organisaties. De vernieuwing van de manier van werken trok tot ver buiten de landsgrenzen de aandacht.In dit boek gaat Henny van Egmond in op de belangrijkste aanleidingen voor een nieuwe manier van werken. Hij neemt de lezer mee en laat hem kennismaken met succesvolle manieren van ontwikkelen van een moderne werkstijl en de invoering ervan: van visie naar praktijk.Aanvullende informatieHenny van Egmond is voormalig programmamanager Rabo Unplugged. Hij ontwikkelde onder deze noemer de nieuwe werk-stijl voor Rabobank Nederland. Nadat in een pilot met vijfhonderd medewerkers werd vastgesteld dat de nieuwe werkstijl een succes was, verliet Van Egmond Rabobank Nederland en werd partner in het adviesbureau Yolk. Inmiddels adviseert en begeleidt hij tal van organisaties bij het ontwikkelen en invoeren van een nieuwe werkstijl, zowel in Nederland als in de rest van Europa. Hij is bovendien een veelgevraagd spreker over moderne werkstijlen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Paul Jacobs
Uitgever
Vakmedianet
ISBN
9789013071375
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2009
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
103

Beschrijving

Omschrijving

Het Nieuwe Werken. Wat het is? In een groep op LinkedIn werd gevraagd wie voor Het Nieuwe Werken een goede definitie had. Binnen een maand stonden er meer dan duizend verschillende antwoorden. Organisaties worstelen op dit moment met het tempo van de verandering. Vaak opgejaagd door technologie, nieuwe macht van medewerkers en ongekende concurrentie uit onverwachte hoek, staat veel ter discussie. Eén ding is zeker: de oude manier van werken, bedacht in de 20ste eeuw als gevolg van de industriële revolutie, voldoet niet meer. De zoektocht naar een nieuwe manier van werken is begonnen.


In Nederland heeft een aantal organisaties de trend gezet. Toenmalige Rabobank-dochter Interpolis begon er al in de jaren negentig mee. Helder werken was het resultaat. En in de afgelopen jaren volgden Rabobank en Microsoft als voorbeelden van innovatieve organisaties. De vernieuwing van de manier van werken trok tot ver buiten de landsgrenzen de aandacht.


In dit boek gaat Henny van Egmond in op de belangrijkste aanleidingen voor een nieuwe manier van werken. Hij neemt de lezer mee en laat hem kennismaken met succesvolle manieren van ontwikkelen van een moderne werkstijl en de invoering ervan: van visie naar praktijk.

Aanvullende informatie

Henny van Egmond is voormalig programmamanager Rabo Unplugged. Hij ontwikkelde onder deze noemer de nieuwe werk-stijl voor Rabobank Nederland. Nadat in een pilot met vijfhonderd medewerkers werd vastgesteld dat de nieuwe werkstijl een succes was, verliet Van Egmond Rabobank Nederland en werd partner in het adviesbureau Yolk. Inmiddels adviseert en begeleidt hij tal van organisaties bij het ontwikkelen en invoeren van een nieuwe werkstijl, zowel in Nederland als in de rest van Europa. Hij is bovendien een veelgevraagd spreker over moderne werkstijlen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Paul Jacobs
Uitgever
Vakmedianet
ISBN
9789013071375
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
December 2009
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
103

Aanrader

Top 3 Marketingboeken