IJs verkopen aan Eskimo's (e-Book)

leer je invloed vergroten en onzichtbaar overtuigen

Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Pacelle van Goethem

EPUB met digitaal watermerk | Oktober 2009 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 33 beoordelingen
Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe werkt beïnvloeding? Wanneer en hoe kom ik het overtuigendst over? In een persoonlijke stijl en op basis van psychologisch onderzoek laat Pacelle van Goethem je zien hoe beïnvloeding werkt en hoe je met je eigen talenten en vaardigheden meer invloed op anderen kunt krijgen en makkelijker kunt leren overtuigen. Het gaat niet alleen om argumenteren echt overtuigen lukt alleen als je zorgt dat mensen zich bij je op hun gemak voelen en zich willen openstellen voor wat je te zeggen hebt. Het gaat erom dat mensen een gewillig oor voor je hebben; het is niet nodig dat je met onweerlegbare argumenten komt of de tegenpartij overdondert met slim gekozen retoriek. Overtuigen doe je het best als je ontspannen bent en je zeker voelt. Dan gebruik je alles wat jou zo goed maakt: je flair, je overzicht, je gevoel voor humor. Leen van de besten en pluk de vruchten uit de beste methodes. Ook jij kunt leren van mensen als Bill Clinton, Christiane Amanpour en de jongens van Top Gear! Een unieke combinatie van wetenschap, intuïtie en praktische bruikbaarheid! Roos Vonk, hoogleraar sociale psychologie en auteur van De eerste indruk A highly readable book, weaving together just the right combination of research and practical application. Robert B. Cialdini, auteur van Invloed en overtuigingskracht Het hele proces van beïnvloeden in één model. En alles klopt! Als je dit boek uit hebt, doorzie je gesprekken beter, je herkent wat fout gaat in presentaties en je ziet wat jij heel anders gedaan zou hebben. Met Pacelles Model van Invloed is de wereld overzichtelijker geworden. Michiel Boswinkel, argumentatietrainer en auteur Overtuigen op één A4'

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Pacelle van Goethem
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047002444
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2009
Bestandsgrootte
928532 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Beschrijving

Hoe werkt beïnvloeding? Wanneer en hoe kom ik het overtuigendst over? In een persoonlijke stijl en op basis van psychologisch onderzoek laat Pacelle van Goethem je zien hoe beïnvloeding werkt en hoe je met je eigen talenten en vaardigheden meer invloed op anderen kunt krijgen en makkelijker kunt leren overtuigen. Het gaat niet alleen om argumenteren echt overtuigen lukt alleen als je zorgt dat mensen zich bij je op hun gemak voelen en zich willen openstellen voor wat je te zeggen hebt. Het gaat erom dat mensen een gewillig oor voor je hebben; het is niet nodig dat je met onweerlegbare argumenten komt of de tegenpartij overdondert met slim gekozen retoriek. Overtuigen doe je het best als je ontspannen bent en je zeker voelt. Dan gebruik je alles wat jou zo goed maakt: je flair, je overzicht, je gevoel voor humor. Leen van de besten en pluk de vruchten uit de beste methodes. Ook jij kunt leren van mensen als Bill Clinton, Christiane Amanpour en de jongens van Top Gear! Een unieke combinatie van wetenschap, intuïtie en praktische bruikbaarheid! Roos Vonk, hoogleraar sociale psychologie en auteur van De eerste indruk A highly readable book, weaving together just the right combination of research and practical application. Robert B. Cialdini, auteur van Invloed en overtuigingskracht Het hele proces van beïnvloeden in één model. En alles klopt! Als je dit boek uit hebt, doorzie je gesprekken beter, je herkent wat fout gaat in presentaties en je ziet wat jij heel anders gedaan zou hebben. Met Pacelles Model van Invloed is de wereld overzichtelijker geworden. Michiel Boswinkel, argumentatietrainer en auteur Overtuigen op één A4'

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Pacelle van Goethem
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047002444
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Oktober 2009
Bestandsgrootte
928532 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
192

Aanrader

Top 3 Marketingboeken