Hotelmarketing

algemene principes en het marketinggebied in de hotelsector in de provincie Antwerpen

Prijs € 46,20

Tijdelijk niet beschikbaar

Christian Holthof

Paperback | April 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Dit boek legt op een heldere manier de basisprincipes van hotelmarketing uit, geïllustreerd met talrijke hotelvoorbeelden. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van een projectmatig wetenschappelijk onderzoek van 2011-2013, waarin hotelmanagers en marketeers uit de provincie Antwerpen bevraagd werden over hun marketingbeleid. Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. De publicatie is een nuttig naslagwerk voor studenten en voor decision makers in de hotelsector. Christian Holthof is Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen, Master in Toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Christian Holthof
Uitgever
Garant
ISBN
9789044131284
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
434

Beschrijving

Dit boek legt op een heldere manier de basisprincipes van hotelmarketing uit, geïllustreerd met talrijke hotelvoorbeelden. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van een projectmatig wetenschappelijk onderzoek van 2011-2013, waarin hotelmanagers en marketeers uit de provincie Antwerpen bevraagd werden over hun marketingbeleid. Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. De publicatie is een nuttig naslagwerk voor studenten en voor decision makers in de hotelsector. Christian Holthof is Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen, Master in Toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Christian Holthof
Uitgever
Garant
ISBN
9789044131284
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
434

Aanrader

Top 3 Marketingboeken