Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

hoe je mensen 'verslaafd' maakt aan je product

Prijs € 28,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Nir Eyal, Ryan Hoover

Paperback | Maart 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. * Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen. * Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren. * Eyal gaf Hooked eerst in eigen beheer uit. Inmiddels zijn de uitgeefrechten door toonaangevende uitgeverijen als Penguin UK en Portfolio (Penguin US) gekocht.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Nir Eyal, Ryan Hoover
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089652706
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2015
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
156

Beschrijving

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt!



Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen.



* Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen.

* Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.

* Eyal gaf Hooked eerst in eigen beheer uit. Inmiddels zijn de uitgeefrechten door toonaangevende uitgeverijen als Penguin UK en Portfolio (Penguin US) gekocht.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Nir Eyal, Ryan Hoover
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089652706
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2015
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
156

Aanrader

Top 3 Marketingboeken