Het grote veranderverhalen boek

Prijs € 15,37

Voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Ook beschikbaar als:

Mariëlle Brink

Paperback | Juni 2015 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

“Als je een rups probeert te redden bij zijn worsteling om vlinder te worden, gaat hij dood”, een prachtige metafoor voor de persoonlijke worsteling die mensen doormaken tijdens verandering waarbij anderen soms denken te helpen, maar in feite de verandering of verbetering kapot maken. Dit boek geeft geen antwoorden op die ene vraag hoe je het beste kunt veranderen. Dit boek geeft inzicht in de aanpak van verschillende organisaties en is bedoeld ter herkenning, inspiratie, lering en reflectie. In het boek zijn verhalen opgenomen van de volgende organisaties Achmea Academy, Gemeente Haarlemmermeer, Ministerie van Infrastructuur en Milieu, Nederlandse Rode Kruis, Seats2meet, Spirit Jeugdzorg, Stichting Voorschot en work21.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Mariëlle Brink
Uitgever
HRxpress
ISBN
9789462548152
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2015
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
72

Beschrijving

“Als je een rups probeert te redden bij zijn worsteling om vlinder te worden, gaat hij dood”, een prachtige metafoor voor de persoonlijke worsteling die mensen doormaken tijdens verandering waarbij anderen soms denken te helpen, maar in feite de verandering of verbetering kapot maken. Dit boek geeft geen antwoorden op die ene vraag hoe je het beste kunt veranderen. Dit boek geeft inzicht in de aanpak van verschillende organisaties en is bedoeld ter herkenning, inspiratie, lering en reflectie. In het boek zijn verhalen opgenomen van de volgende organisaties Achmea Academy, Gemeente Haarlemmermeer, Ministerie van Infrastructuur en Milieu, Nederlandse Rode Kruis, Seats2meet, Spirit Jeugdzorg, Stichting Voorschot en work21.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Mariëlle Brink
Uitgever
HRxpress
ISBN
9789462548152
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juni 2015
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
72

Aanrader

Top 3 Marketingboeken