Het goede gesprek

Prijs € 19,95

Uitverkocht

Bas Smallenbroek

Paperback | April 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Wat maakt een gesprek tot een goed gesprek? Het draait daarbij niet om gesprekstechnieken of feitelijke kennis. Vaak blijft in een gesprek de essentie buiten beeld. Een verzameling gesprekken is dan als een stapel stenen die maar niet wil uitgroeien tot een huis. Met prikkelende oefeningen en aansprekende voorbeelden koppelt 'Het Goede Gesprek' toegankelijke informatie aan inzichten en praktische tips en vaardigheden om in ieder gesprek tot de kern te komen. Ook wordt ingegaan op de vraag hoe je weerstand bij medewerkers op een effectieve manier kan helpen oplossen. 'Het Goede Gesprek' helpt leidinggevenden en ondernemers om elk gesprek met hun medewerkers effectiever te laten zijn. Of die gesprekken nu gericht zijn op de terugkeer naar werk, op het dagelijks functioneren of op persoonlijke ontwikkeling. Uiteindelijk wil elke leidinggevende graag dat de tijd die aan dergelijke onderwerpen wordt besteed zich uitbetaalt in resultaat.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Bas Smallenbroek
Uitgever
Eburon
ISBN
9789059728240
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
168

Beschrijving

Wat maakt een gesprek tot een goed gesprek? Het draait daarbij niet om gesprekstechnieken of feitelijke kennis. Vaak blijft in een gesprek de essentie buiten beeld. Een verzameling gesprekken is dan als een stapel stenen die maar niet wil uitgroeien tot een huis. Met prikkelende oefeningen en aansprekende voorbeelden koppelt 'Het Goede Gesprek' toegankelijke informatie aan inzichten en praktische tips en vaardigheden om in ieder gesprek tot de kern te komen. Ook wordt ingegaan op de vraag hoe je weerstand bij medewerkers op een effectieve manier kan helpen oplossen. 'Het Goede Gesprek' helpt leidinggevenden en ondernemers om elk gesprek met hun medewerkers effectiever te laten zijn. Of die gesprekken nu gericht zijn op de terugkeer naar werk, op het dagelijks functioneren of op persoonlijke ontwikkeling. Uiteindelijk wil elke leidinggevende graag dat de tijd die aan dergelijke onderwerpen wordt besteed zich uitbetaalt in resultaat.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Bas Smallenbroek
Uitgever
Eburon
ISBN
9789059728240
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
168

Aanrader

Top 3 Marketingboeken