Het geheim van leiderschap

ontdek de kern van het nieuw leidinggeven

Prijs € 19,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Ken Blanchard, Mark Miller

Hardback | Augustus 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Grote thema's tot de essentie terugbrengen, dat is Ken Blanchards kracht. Dat hij dat ook nog eens in de zeer leesbare vorm van een parabel doet, is mooi meegenomen. In dit verhaal behandelt hij zijn essentiële visie op leiderschap: 'A Leader should SERVE.' Die vijf letters staan voor de vijf pilaren onder 'het geheim van leiderschap': vijf aandachtspunten voor het nieuwe leiderschap, dat zich richt op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers en het concreet maken van een visie voor de organisatie. Over visie, persoonlijke ontwikkeling en 'dienend leiderschap' zijn boeken volgeschreven. Het is Blanchard die deze thema's zo aanschouwelijk kan maken dat je als manager denkt: zo kan ik er wat mee.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Ken Blanchard, Mark Miller
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005193
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
128

Beschrijving

Grote thema's tot de essentie terugbrengen, dat is Ken Blanchards kracht. Dat hij dat ook nog eens in de zeer leesbare vorm van een parabel doet, is mooi meegenomen. In dit verhaal behandelt hij zijn essentiële visie op leiderschap: 'A Leader should SERVE.' Die vijf letters staan voor de vijf pilaren onder 'het geheim van leiderschap': vijf aandachtspunten voor het nieuwe leiderschap, dat zich richt op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers en het concreet maken van een visie voor de organisatie.

Over visie, persoonlijke ontwikkeling en 'dienend leiderschap' zijn boeken volgeschreven. Het is Blanchard die deze thema's zo aanschouwelijk kan maken dat je als manager denkt: zo kan ik er wat mee.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Ken Blanchard, Mark Miller
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047005193
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Augustus 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
128

Aanrader

Top 3 Marketingboeken