Happy profit

ga voor winst en wees er trots op

Prijs € 27,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Herman Toch

Hardback | Juli 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe anders kijken tot duurzame groei leidtEen echte aanrader voor al wie innoverend ondernemerschap en inspirerend leiderschap een warm hart toedraagt!Eric Van Zele, CEO Barco, Manager van het jaar 2012Happy Profit schudt je als lezer wakker en dwingt je om grensverleggend te denken. Je moet zelf bepalen hoe ver je durft te gaan.Roel Van Neerbos, CEO MaxedaMarketeers moeten mensen doen dromen. In het verleden waren die dromen vooral luchtkastelen. Herman Toch wil zijn dromen illustreren met geslaagde voorbeelden van mensen die hun dromen baseerden op trends, ideeën, en overtuigingen.Geert Noels, econoom en medeoprichter Econopolis"'t Is maar hoe je het bekijkt" is een dooddoener van jewelste. Toch blaast Happy Profit deze gedachte met succes nieuw leven in. Wie dit boek leest, wordt beloond met een nieuwe kijk op organisaties.Frank Van Massenhove, Voorzitter FOD Sociale ZekerheidHerman Toch deed internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en wasGlobal CEO van Censydiam. Hij bouwde zijn ervaring op door samen te werken met grote merken als Heinz, Heineken, Maxeda, Pepsico, Campari, AXA, Medialaan en de Colruyt Groep. Herman is een veelgevraagde spreker in binnen- en buitenland.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Boom
ISBN
9789082234602
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

Hoe anders kijken tot duurzame groei leidt

Een echte aanrader voor al wie innoverend ondernemerschap en inspirerend leiderschap een warm hart toedraagt!
Eric Van Zele, CEO Barco, Manager van het jaar 2012

Happy Profit schudt je als lezer wakker en dwingt je om grensverleggend te denken. Je moet zelf bepalen hoe ver je durft te gaan.
Roel Van Neerbos, CEO Maxeda

Marketeers moeten mensen doen dromen. In het verleden waren die dromen vooral luchtkastelen. Herman Toch wil zijn dromen illustreren met geslaagde voorbeelden van mensen die hun dromen baseerden op trends, ideeën, en overtuigingen.
Geert Noels, econoom en medeoprichter Econopolis

"'t Is maar hoe je het bekijkt" is een dooddoener van jewelste. Toch blaast Happy Profit deze gedachte met succes nieuw leven in. Wie dit boek leest, wordt beloond met een nieuwe kijk op organisaties.
Frank Van Massenhove, Voorzitter FOD Sociale Zekerheid

Herman Toch deed internationale ervaring op als VP Global Marketing bij Douwe Egberts en was
Global CEO van Censydiam. Hij bouwde zijn ervaring op door samen te werken met grote merken als Heinz, Heineken, Maxeda, Pepsico, Campari, AXA, Medialaan en de Colruyt Groep. Herman is een veelgevraagde spreker in binnen- en buitenland.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Boom
ISBN
9789082234602
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Juli 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken