Handboek ondernemend adviseren

van vakprofessional naar businesspartner in het midden- en kleinbedrijf

Prijs € 39,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Hardback | Januari 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op hun pad komen. Ze zijn technisch wellicht goed, maar in het contact weten ze niet de juiste snaar te raken. Waardoor hun optreden weinig impact heeft en de relatie onder spanning komt. Dit handboek is bedoeld voor professionals die boven de massa willen uitstijgen. Door niet alleen hun eigen vakgebied uiterst serieus te nemen, maar - als de situatie daarom vraagt - ook de rol van bedrijfskundige, adviseur of ondernemer te vervullen. Door kennis te hebben van de business van hun klanten en vragen van ondernemers in een breder perspectief te plaatsen. Om zo met betere adviezen te kunnen komen. Van vakprofessional naar businesspartner. Dit boek verschijnt onder redactie van Frank Kwakman, hoogleraar Professionals & Ondernemerschap aan Nyenrode Business Universiteit en kerndocent aan de Amsterdam School of Management Consulting. In zijn rol als adviseur, publicist, docent en onderzoeker helpt hij professionals hun businessmodel te herzien en daarmee waarde te creëren in de veranderende markt.

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651167
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Januari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
300

Beschrijving

Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op hun pad komen. Ze zijn technisch wellicht goed, maar in het contact weten ze niet de juiste snaar te raken. Waardoor hun optreden weinig impact heeft en de relatie onder spanning komt. Dit handboek is bedoeld voor professionals die boven de massa willen uitstijgen. Door niet alleen hun eigen vakgebied uiterst serieus te nemen, maar - als de situatie daarom vraagt - ook de rol van bedrijfskundige, adviseur of ondernemer te vervullen. Door kennis te hebben van de business van hun klanten en vragen van ondernemers in een breder perspectief te plaatsen. Om zo met betere adviezen te kunnen komen. Van vakprofessional naar businesspartner. Dit boek verschijnt onder redactie van Frank Kwakman, hoogleraar Professionals & Ondernemerschap aan Nyenrode Business Universiteit en kerndocent aan de Amsterdam School of Management Consulting. In zijn rol als adviseur, publicist, docent en onderzoeker helpt hij professionals hun businessmodel te herzien en daarmee waarde te creëren in de veranderende markt.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089651167
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Januari 2013
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
300

Aanrader

Top 3 Marketingboeken