Geen innovatie boven disruptie

Leiden, werken, leren en leven in een digitale wereld

Prijs € 29,99

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Saskia Van Uffelen

Hardback | November 2019 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De wereld verandert aan kruissnelheid, maar bedrijven, individuen en overheden functioneren nog altijd volgens de modellen van gisteren. Toch bereiken de oude manieren van werken hun limiet: kwartaalresultaten staan onder constante druk, disruptieve bedrijven steken de kop op en het klassieke beheer van menselijk kapitaal volstaat niet langer.Hoe verander je de cultuur in je organisatie van passief naar participatief? Hoe kun je het kortetermijnhandelen doorbreken? Hoe bouwen bedrijven en individuen samen aan een maatschappij op maat van de digitale wereld? En hoe doen we dat met een maximum aan welvaart én welzijn? Dat en nog meer vind je in dit nieuwe boek van Saskia Van Uffelen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Saskia Van Uffelen
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401460712
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2019
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

De wereld verandert aan kruissnelheid, maar bedrijven, individuen en overheden functioneren nog altijd volgens de modellen van gisteren. Toch bereiken de oude manieren van werken hun limiet: kwartaalresultaten staan onder constante druk, disruptieve bedrijven steken de kop op en het klassieke beheer van menselijk kapitaal volstaat niet langer.

Hoe verander je de cultuur in je organisatie van passief naar participatief? Hoe kun je het kortetermijnhandelen doorbreken? Hoe bouwen bedrijven en individuen samen aan een maatschappij op maat van de digitale wereld? En hoe doen we dat met een maximum aan welvaart én welzijn? Dat en nog meer vind je in dit nieuwe boek van Saskia Van Uffelen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Saskia Van Uffelen
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401460712
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
November 2019
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken