FREE

Hoe het nieuwe gratis de markt radicaal verandert

Prijs € 18,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Chris Anderson

Paperback | Juli 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Hoe het nieuwe Gratis de markt radicaal verandertIn zijn revolutionaire bestseller The Long Tail toont Chris Anderson hoe de onlinehandel nichemarkten creëert en consumenten een ongekende grote keuze aan producten kan bieden. Met Free schreef Anderson een onweerstaanbaar betoog waarin hij stelt dat bedrijven er in veel gevallen beter aan doen om hun producten of diensten gratis aan te bieden dan er geld voor te vragen. ‘Gratis' is niet alleen een promotionele stunt, maar tevens een businessstrategie.De kosten om zaken op internet te produceren en te verdelen zijn nihil. Of een website nu één bezoeker per dag heeft of een miljoen, de kosten blijven vrijwel gelijk. Dat betekent dat je nu kunt experimenteren door het één gratis weg te geven in de hoop het ander er door te kunnen verkopen. De traditionele economie kan op geen enkele manier wedijveren met de bandbreedte, de verwerkingssnelheid en de opslagruimte van internet.Chris Anderson laat in Free zien hoe je kunt concurreren met je concurrenten wanneer zij weggeven wat jij probeert te verkopen, en demonstreert hoe Gratis in het belang kan zijn van zowel consument als bedrijf. Free is een boek waarin de lezer zich opnieuw kan laven aan Andersons vernieuwende ideeën en dat ons leert wat out of the box thinking daadwerkelijk inhoudt.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Chris Anderson
Uitgever
Nieuw Amsterdam
ISBN
9789046805084
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2009
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
318

Beschrijving

Hoe het nieuwe Gratis de markt radicaal verandert

In zijn revolutionaire bestseller The Long Tail toont Chris Anderson hoe de onlinehandel nichemarkten creëert en consumenten een ongekende grote keuze aan producten kan bieden. Met Free schreef Anderson een onweerstaanbaar betoog waarin hij stelt dat bedrijven er in veel gevallen beter aan doen om hun producten of diensten gratis aan te bieden dan er geld voor te vragen. ‘Gratis' is niet alleen een promotionele stunt, maar tevens een businessstrategie.

De kosten om zaken op internet te produceren en te verdelen zijn nihil. Of een website nu één bezoeker per dag heeft of een miljoen, de kosten blijven vrijwel gelijk. Dat betekent dat je nu kunt experimenteren door het één gratis weg te geven in de hoop het ander er door te kunnen verkopen. De traditionele economie kan op geen enkele manier wedijveren met de bandbreedte, de verwerkingssnelheid en de opslagruimte van internet.

Chris Anderson laat in Free zien hoe je kunt concurreren met je concurrenten wanneer zij weggeven wat jij probeert te verkopen, en demonstreert hoe Gratis in het belang kan zijn van zowel consument als bedrijf. Free is een boek waarin de lezer zich opnieuw kan laven aan Andersons vernieuwende ideeën en dat ons leert wat out of the box thinking daadwerkelijk inhoudt.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Chris Anderson
Uitgever
Nieuw Amsterdam
ISBN
9789046805084
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Juli 2009
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
318

Aanrader

Top 3 Marketingboeken