Financieel management voor communicatie

Prijs € 31,00

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Andre van Dijk, André van Dijk

Paperback | Mei 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Voor aankomend communicatiedeskundigen is financieel inzicht een belangrijke sleutel tot succes. Als startende ondernemer moet je in staat zijn een communicatieplan financieel te onderbouwen. Bij het werken in een projectorganisatie op de afdeling communicatie is de budgetbepaling van projecten essentieel en als communicatiedeskundige bij een multinational moet je in staat zijn de financiële structuur van het bedrijf te doorgronden en het jaarverslag te lezen. Deze bedrijfseconomische processen worden in Financieel management voor communicatie op heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiële management van de communicatiepraktijk tot leven.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Andre van Dijk, André van Dijk
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789059316522
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
199

Beschrijving

Voor aankomend communicatiedeskundigen is financieel inzicht een belangrijke sleutel tot succes. Als startende ondernemer moet je in staat zijn een communicatieplan financieel te onderbouwen. Bij het werken in een projectorganisatie op de afdeling communicatie is de budgetbepaling van projecten essentieel en als communicatiedeskundige bij een multinational moet je in staat zijn de financiële structuur van het bedrijf te doorgronden en het jaarverslag te lezen. Deze bedrijfseconomische processen worden in Financieel management voor communicatie op heldere wijze uiteengezet en toegespitst op de communicatiepraktijk. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden en opdrachten komt het financiële management van de communicatiepraktijk tot leven.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Andre van Dijk, André van Dijk
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
ISBN
9789059316522
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
199

Aanrader

Top 3 Marketingboeken