Een eenpersoonsmerk worden

zelfstandig ondernemen met bezieling

Prijs € 19,95

Uitverkocht

Ewald Theunisse

Hardback | September 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Nederland kent nu al ruim 800.000 zelfstandige ondernemers zonder personeel, van wie er 250.000 hoger opgeleid zijn. De schatting is dat deze aantallen de komende tien jaar zullen verdubbelen. Dat zijn heel, heel veel zelfstandigen. Zoveel, dat haast op voorhand zeker is dat ze niet allemaal even succesvol zullen zijn. Om dat wél te worden is het belangrijk dat je je wezenlijk onderscheidt van de anderen. Hieraan wil dit boek een bijdrage leveren, door je te wijzen op wat werkelijk telt als je een verschil wilt maken. Je zult ontdekken dat je dit doet door vooral jezelf te blijven – vertrouwend en bouwend op je eigen unieke karakter, je eigen kracht, je eigen passie. Je gaat inzien wat de emotionele meerwaarde van je diensten of producten in de levens van mensen kan zijn. Vervolgens vind je de kapstok waaraan je alles kunt ophangen: dat ene, alles overkoepelende thema, het Leitmotiv van je merk. Daarna leer je hoe je alles kunt inrichten om in woord en daad een ijzersterk Eenpersoonsmerk te worden. En tenslotte ga je aan het werk om je eigen merkverhaal op een impactvolle manier vorm te geven. Als je dit boek hebt doorlopen, zul je iets hebben waar je jaren mee vooruit kunt: een bezield merk van betekenis dat een duurzame inspiratiebron voor jezelf en voor anderen is.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Ewald Theunisse
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089650337
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2009
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
93

Beschrijving

Nederland kent nu al ruim 800.000 zelfstandige ondernemers zonder personeel, van wie er 250.000 hoger opgeleid zijn. De schatting is dat deze aantallen de komende tien jaar zullen verdubbelen. Dat zijn heel, heel veel zelfstandigen. Zoveel, dat haast op voorhand zeker is dat ze niet allemaal even succesvol zullen zijn.
Om dat wél te worden is het belangrijk dat je je wezenlijk onderscheidt van de anderen. Hieraan wil dit boek een bijdrage leveren, door je te wijzen op wat werkelijk telt als je een verschil wilt maken. Je zult ontdekken dat je dit doet door vooral jezelf te blijven – vertrouwend en bouwend op je eigen unieke karakter, je eigen kracht, je eigen passie. Je gaat inzien wat de emotionele meerwaarde van je diensten of producten in de levens van mensen kan zijn. Vervolgens vind je de kapstok waaraan je alles kunt ophangen: dat ene, alles overkoepelende thema, het Leitmotiv van je merk. Daarna leer je hoe je alles kunt inrichten om in woord en daad een ijzersterk Eenpersoonsmerk te worden. En tenslotte ga je aan het werk om je eigen merkverhaal op een impactvolle manier vorm te geven.

Als je dit boek hebt doorlopen, zul je iets hebben waar je jaren mee vooruit kunt: een bezield merk van betekenis dat een duurzame inspiratiebron voor jezelf en voor anderen is.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Ewald Theunisse
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789089650337
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2009
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
93

Aanrader

Top 3 Marketingboeken