E-mailmarketing in 60 minuten

Prijs € 12,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Jordie van Rijn

Paperback | April 2013 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 4 beoordelingen
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant?E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe je succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt. Als lezer van het boek kun je gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.'Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt.'Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.'Een must voor elke dialoogmarketeer!'Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.'He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you.'Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Jordie van Rijn
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789461260505
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Beschrijving

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant?

E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe je succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt.

Als lezer van het boek kun je gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

'Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt.'
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.

'Een must voor elke dialoogmarketeer!'
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.

'He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you.'
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Jordie van Rijn
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
ISBN
9789461260505
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Aanrader

Top 3 Marketingboeken