Decisions by Design

in vier stappen naar breed gedragen besluiten

Prijs € 42,50

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Marjolijn de Graaf, Edwin de Graaf

Hardback | Mei 2017 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het handboek voor veranderaars en game changers om tot gedragen besluiten en betere resultaten te komen. Decisions by Design is een eenvoudig en krachtig instrument om via actieve participatie tot de best haalbare en houdbare besluiten te komen. Vier ontwerpstappen leiden jou als veranderaar gezamenlijk en interactief met betrokkenen naar cruciale en gedragen besluiten, waarin alle verschillende perspectieven en werkelijkheden erkend zijn. Decisions by Design - van een opgelegde verandering naar een gedragen toekomst. - een procesmatige benadering met een resultaatgerichte aanpak. - focus op kwaliteit door evidence driven besluiten. Marjolijn en Edwin zijn de motor achter Impact Company. Impact Company faciliteert veranderaars en leiders naar succesvol organiseren met blijvende impact en meer betrokkenheid.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marjolijn de Graaf, Edwin de Graaf
Uitgever
Vakmedianet Management B.V.
ISBN
9789462761490
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2017
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Beschrijving

Het handboek voor veranderaars en game changers om tot gedragen besluiten en betere resultaten te komen. Decisions by Design is een eenvoudig en krachtig instrument om via actieve participatie tot de best haalbare en houdbare besluiten te komen. Vier ontwerpstappen leiden jou als veranderaar gezamenlijk en interactief met betrokkenen naar cruciale en gedragen besluiten, waarin alle verschillende perspectieven en werkelijkheden erkend zijn. Decisions by Design - van een opgelegde verandering naar een gedragen toekomst. - een procesmatige benadering met een resultaatgerichte aanpak. - focus op kwaliteit door evidence driven besluiten. Marjolijn en Edwin zijn de motor achter Impact Company. Impact Company faciliteert veranderaars en leiders naar succesvol organiseren met blijvende impact en meer betrokkenheid.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marjolijn de Graaf, Edwin de Graaf
Uitgever
Vakmedianet Management B.V.
ISBN
9789462761490
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 2017
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Aanrader

Top 3 Marketingboeken