De wereld achter de arbeidsmarktcampagne

arbeidsmarktcommunicatie in complexe organisaties

Prijs € 41,50

Uitverkocht

V. de Witte, P. van Vendeloo

Paperback | Januari 2004 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

OmschrijvingEen werkgever wordt een sterk merk als het lukt om organisatieprocessen en communicatie-uitingen naadloos op elkaar te laten aansluiten.Dat is de kernboodschap van De wereld achter de arbeidsmarktcampagne. Experts uit kringen van human resources management en de communicatiesector maken duidelijk hoe die aansluiting in de praktijk wordt gezocht en welke knelpunten daarbij worden ondervonden. Dit leidt naar een model om een gemeenschappelijke arbeidsmarktstrategie vorm te geven. Het dossier opent met een schets van ontwikkelingen die het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie, de functie P&O en de functie Communicatie hebben doorgemaakt.Arbeidsmarktcommunicatie kan een strategisch managementinstrument van formaat zijn: niet alleen om als werkgever de juiste mensen aan te spreken, maar ook om werknemers te blijven boeien en met tevreden personeel een echt sterk merk te worden.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
V. de Witte, P. van Vendeloo
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013011630
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2004
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
97

Beschrijving

Omschrijving

Een werkgever wordt een sterk merk als het lukt om organisatieprocessen en communicatie-uitingen naadloos op elkaar te laten aansluiten.

Dat is de kernboodschap van De wereld achter de arbeidsmarktcampagne. Experts uit kringen van human resources management en de communicatiesector maken duidelijk hoe die aansluiting in de praktijk wordt gezocht en welke knelpunten daarbij worden ondervonden. Dit leidt naar een model om een gemeenschappelijke arbeidsmarktstrategie vorm te geven. Het dossier opent met een schets van ontwikkelingen die het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie, de functie P&O en de functie Communicatie hebben doorgemaakt.

Arbeidsmarktcommunicatie kan een strategisch managementinstrument van formaat zijn: niet alleen om als werkgever de juiste mensen aan te spreken, maar ook om werknemers te blijven boeien en met tevreden personeel een echt sterk merk te worden.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
V. de Witte, P. van Vendeloo
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013011630
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2004
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
97

Aanrader

Top 3 Marketingboeken