De toekomst van concurrentie

waarde creëren samen met de klant

Prijs € 24,99

Uitverkocht

C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy

Paperback | Oktober 2004 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789025424770
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2004
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
263

Beschrijving

De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789025424770
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Oktober 2004
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
263

Aanrader

Top 3 Marketingboeken