Prijs | € 34,99 |
Niet beschikbaar
Paperback | April 2014 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Gino Van Ossel
- Uitgever
- Lannoo Campus
- ISBN
- 9789401416702
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- April 2014
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 240
Beschrijving
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maak je je merk of winkel in deze situatie onmisbaar? Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar.
Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat je je klant grondig kent. Je moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet je hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment. Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.
Gino Van Ossel is professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School. Hij geldt als één van Europa's top experts inzake retail management, winkelgedrag & omni-channel. Hij adviseert toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten in hun strategie. Voor retailers en merkartikelfabrikanten en voor leveranciers die een beter inzicht willen in de wereld van de retailers.
Brandend actueel, met tal van voorbeelden uit binnenen buitenland
Geschreven naar de praktijk, boordevol handige modellen en checklists
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Gino Van Ossel
- Uitgever
- Lannoo Campus
- ISBN
- 9789401416702
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- April 2014
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 240