De retailrevolutie

het antwoord op e-commerce

Prijs € 34,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Gino Van Ossel

Paperback | April 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maak je je merk of winkel in deze situatie onmisbaar? Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar. Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat je je klant grondig kent. Je moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet je hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment. Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector. Gino Van Ossel is professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School. Hij geldt als één van Europa's top experts inzake retail management, winkelgedrag & omni-channel. Hij adviseert toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten in hun strategie. Voor retailers en merkartikelfabrikanten en voor leveranciers die een beter inzicht willen in de wereld van de retailers.Brandend actueel, met tal van voorbeelden uit binnenen buitenlandGeschreven naar de praktijk, boordevol handige modellen en checklists

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Gino Van Ossel
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401416702
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Beschrijving

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maak je je merk of winkel in deze situatie onmisbaar? Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar.
Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat je je klant grondig kent. Je moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet je hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment. Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.

Gino Van Ossel is professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School. Hij geldt als één van Europa's top experts inzake retail management, winkelgedrag & omni-channel. Hij adviseert toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten in hun strategie. Voor retailers en merkartikelfabrikanten en voor leveranciers die een beter inzicht willen in de wereld van de retailers.
Brandend actueel, met tal van voorbeelden uit binnenen buitenland
Geschreven naar de praktijk, boordevol handige modellen en checklists

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Gino Van Ossel
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401416702
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
April 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
240

Aanrader

Top 3 Marketingboeken