De media-explosie

trends en issues in massacommunicatie

Prijs € 47,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Kees van Wijk

Paperback | Mei 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert zelf een mening te vormen. Deze vierde herziene druk is geheel geactualiseerd.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Kees van Wijk
Uitgever
Boom
ISBN
9789039526415
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
430

Beschrijving

Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert zelf een mening te vormen. Deze vierde herziene druk is geheel geactualiseerd.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Kees van Wijk
Uitgever
Boom
ISBN
9789039526415
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
430

Aanrader

Top 3 Marketingboeken