De essentie van administratieve organisatie

Prijs € 37,95

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Wim Fennis, Jan-Pieter Schilderinck

Paperback | Mei 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Studenten hebben vaak moeite om complexe administratief-organisatorische en logistieke bedrijfsprocessen te doorgronden. Essentie van administratieve organisatie biedt een begrijpelijke en overzichtelijke inleiding in de administratieve organisatie (AO). Het boek bespreekt in drie delen de functionele processen van de drie belangrijkste bedrijfstypen: handelsondernemingen, industriële ondernemingen en dienstverlenende ondernemingen. Met behulp van schema's, vragen en cases kunnen studenten de theorie toepassen op de praktijk. Op de bijbehorende website staat aanvullend studiemateriaal voor docenten en studenten. Wijzigingen t.o.v. de vorige druk Aan deze tweede herziene druk zijn twee nieuwe hoofdstukken toegevoegd: een inleidend hoofdstuk over organisatie en informatie, en een hoofdstuk over AO en ICT. De website is aangevuld met PowerPoint-presentaties, vragen, cases en uitwerkingen. De theorie in de overige hoofdstukken is geactualiseerd en er zijn nieuwe voorbeelden opgenomen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Wim Fennis, Jan-Pieter Schilderinck
Uitgever
Coutinho
ISBN
9789046904145
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Studenten hebben vaak moeite om complexe administratief-organisatorische en logistieke bedrijfsprocessen te doorgronden. Essentie van administratieve organisatie biedt een begrijpelijke en overzichtelijke inleiding in de administratieve organisatie (AO). Het boek bespreekt in drie delen de functionele processen van de drie belangrijkste bedrijfstypen: handelsondernemingen, industriële ondernemingen en dienstverlenende ondernemingen. Met behulp van schema's, vragen en cases kunnen studenten de theorie toepassen op de praktijk. Op de bijbehorende website staat aanvullend studiemateriaal voor docenten en studenten. Wijzigingen t.o.v. de vorige druk Aan deze tweede herziene druk zijn twee nieuwe hoofdstukken toegevoegd: een inleidend hoofdstuk over organisatie en informatie, en een hoofdstuk over AO en ICT. De website is aangevuld met PowerPoint-presentaties, vragen, cases en uitwerkingen. De theorie in de overige hoofdstukken is geactualiseerd en er zijn nieuwe voorbeelden opgenomen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Wim Fennis, Jan-Pieter Schilderinck
Uitgever
Coutinho
ISBN
9789046904145
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2014
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken