De act factor

hoe opmerkelijke activatie mensen in beweging krijgt

Prijs € 19,95

Uitverkocht

Tim den Heijer

Hardback | December 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Tim den Heijer
Uitgever
De Combinatie van Factoren
ISBN
9789082152104
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
December 2013
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
108

Beschrijving

Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Tim den Heijer
Uitgever
De Combinatie van Factoren
ISBN
9789082152104
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
December 2013
Categorie
Overig
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
108

Aanrader

Top 3 Marketingboeken