Prijs | € 19,95 |
Uitverkocht
Hardback | December 2013 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.
Specificaties
- Auteur
- Tim den Heijer
- Uitgever
- De Combinatie van Factoren
- ISBN
- 9789082152104
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- December 2013
- Categorie
- Overig
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 108
Beschrijving
Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Tim den Heijer
- Uitgever
- De Combinatie van Factoren
- ISBN
- 9789082152104
- Bindwijze
- Hardback
- Publicatiedatum
- December 2013
- Categorie
- Overig
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 108