Contentstrategie voor het web

Prijs € 24,95

Uitverkocht

Karel Kolb, Joery Bruijntjes

Paperback | Januari 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Karel Kolb, Joery Bruijntjes
Uitgever
Van Duuren Informatica
ISBN
9789059405516
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Beschrijving

Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt? Het antwoord: leg uw beleid vast in een contentstrategie. Dit boek zal u overtuigen dat een contentstrategie absolute noodzaak is voor elk succesvol bedrijf op internet. Want met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden gebruikers. Het enige wat u daarvoor nodig hebt, is een goede contentstrategie voor het web. Daarover gaat dit boek.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Karel Kolb, Joery Bruijntjes
Uitgever
Van Duuren Informatica
ISBN
9789059405516
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2012
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
176

Aanrader

Top 3 Marketingboeken