Conflicten op de werkvloer 102

Prijs € 62,50

Niet beschikbaar

Paperback | Januari 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Over de serieElk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. Je ontdekt hoe je bij collega's of klanten de door jou gewenste reactie kunt oproepen door je mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken.Over dit deelIn iedere samenwerkingsrelatie nemen we tegenstellingen, meningsverschillen en verschillende belangen en doelen waar. Het is van belang om op een soepele manier om te gaan met tegenstellingen. Iedere organisatie is gebaat bij goede samenwerkingsrelaties, want alleen dan kunnen gezamenlijke doelstellingen worden gerealiseerd. Dit boek gaat in op een aantal verschillende situaties waarin er sprake is van tegenstellingen en conflicten. Dat kan variëren van vergaderen en overleggen tot klachtenbehandeling en het geven en ontvangen van kritiek. Bij het omgaan met tegenstellingen is echter niet alleen wat we zeggen van belang, maar ook de manier waarop we dat doen. Ook hier wordt aandacht aan besteed.Over de auteurOrganisatiepsychologe Alice Kuipers-Bos heeft dit boek geschreven vanuit een jarenlange ervaring als trainer op het gebied van sociale vaardigheden. Onderhandeling en conflicthantering is daarbij een belangrijk thema. Alice is partner in Bos & Kuipers B.V. in Utrecht.

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Vakmedianet
ISBN
9789462151871
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Over de serie
Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. Je ontdekt hoe je bij collega's of klanten de door jou gewenste reactie kunt oproepen door je mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken.

Over dit deel
In iedere samenwerkingsrelatie nemen we tegenstellingen, meningsverschillen en verschillende belangen en doelen waar. Het is van belang om op een soepele manier om te gaan met tegenstellingen. Iedere organisatie is gebaat bij goede samenwerkingsrelaties, want alleen dan kunnen gezamenlijke doelstellingen worden gerealiseerd. Dit boek gaat in op een aantal verschillende situaties waarin er sprake is van tegenstellingen en conflicten. Dat kan variëren van vergaderen en overleggen tot klachtenbehandeling en het geven en ontvangen van kritiek. Bij het omgaan met tegenstellingen is echter niet alleen wat we zeggen van belang, maar ook de manier waarop we dat doen. Ook hier wordt aandacht aan besteed.

Over de auteur
Organisatiepsychologe Alice Kuipers-Bos heeft dit boek geschreven vanuit een jarenlange ervaring als trainer op het gebied van sociale vaardigheden. Onderhandeling en conflicthantering is daarbij een belangrijk thema. Alice is partner in Bos & Kuipers B.V. in Utrecht.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Vakmedianet
ISBN
9789462151871
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Januari 2014
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken