Collega in hoofd en hart (e-Book)

Waarderend leidinggeven op de werkvloer

Prijs € 23,99
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Marc Vande Gucht, Geert Serneels

EPUB met digitaal watermerk | November 2020 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

De wereld verandert zo snel dat statische skills niet langer volstaan. We hebben het vaak over IQ en EQ, maar er is een derde Q waar we werk van moeten maken: de RQ of risico-coëfficiënt. Dat is entrepreneurship, de appetijt om grootse dingen te proberen, zonder angst om te mislukken.Dit boek leert je hoe je je verantwoordelijkheid als ondernemer of leidinggevende opneemt en bijdraagt tot een warme en dynamische omgeving waar medewerkers betrokken zijn, met betere resultaten als rechtstreeks gevolg. Verhoog de veerkracht op de werkvloer en creëer een waarderingscultuur waarbij communicatie aan de basis ligt.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Marc Vande Gucht, Geert Serneels
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401470018
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2020
Bestandsgrootte
2787743 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Beschrijving

De wereld verandert zo snel dat statische skills niet langer volstaan. We hebben het vaak over IQ en EQ, maar er is een derde Q waar we werk van moeten maken: de RQ of risico-coëfficiënt. Dat is entrepreneurship, de appetijt om grootse dingen te proberen, zonder angst om te mislukken.

Dit boek leert je hoe je je verantwoordelijkheid als ondernemer of leidinggevende opneemt en bijdraagt tot een warme en dynamische omgeving waar medewerkers betrokken zijn, met betere resultaten als rechtstreeks gevolg. Verhoog de veerkracht op de werkvloer en creëer een waarderingscultuur waarbij communicatie aan de basis ligt.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Marc Vande Gucht, Geert Serneels
Uitgever
Lannoo Campus
ISBN
9789401470018
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
November 2020
Bestandsgrootte
2787743 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
200

Aanrader

Top 3 Marketingboeken