Breekpunten in organisaties

hoe managers radicale veranderingen benutten

Prijs € 31,75

Uitverkocht

P. Strebel

Hardback | Mei 1997 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Veel uitstekende bedrijven zijn uit de gunst geraakt, niet doordat zij niet goed op de belangen van hun klant letten of een gebrek aan goede managers hadden, maar doordat de zakelijke condities veranderden. In een omgeving van fluctuerende markten, steeds nieuwe technologieën en veranderende politieke grenzen is de uitdaging niet alleen meer het stimuleren van groei. Managers moeten nu omgaan met breekpunten en plotselinge verschuivingen in de omstandigheden. In dit boek geeft Strebel de eerste coherente benadering voor het omgaan met ingrijpende bedrijfsmatige veranderingen. Hij laat zien dat breekpunten de aanleiding kunnen vormen tot initiatieven die een bedrijf kunnen uittillen boven de grijze massa. Ze kunnen voorkomen uit nieuwe technologieën, prijzenoorlogen, of uit het bedrijf zelf, in de vorm van een radicale organisatie of een nieuwe president-directeur met groeiplannen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
P. Strebel
Uitgever
Kemper Conseil Publishing
ISBN
9789054021414
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 1997
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Beschrijving

Veel uitstekende bedrijven zijn uit de gunst geraakt, niet doordat zij niet goed op de belangen van hun klant letten of een gebrek aan goede managers hadden, maar doordat de zakelijke condities veranderden. In een omgeving van fluctuerende markten, steeds nieuwe technologieën en veranderende politieke grenzen is de uitdaging niet alleen meer het stimuleren van groei. Managers moeten nu omgaan met breekpunten en plotselinge verschuivingen in de omstandigheden.
In dit boek geeft Strebel de eerste coherente benadering voor het omgaan met ingrijpende bedrijfsmatige veranderingen. Hij laat zien dat breekpunten de aanleiding kunnen vormen tot initiatieven die een bedrijf kunnen uittillen boven de grijze massa. Ze kunnen voorkomen uit nieuwe technologieën, prijzenoorlogen, of uit het bedrijf zelf, in de vorm van een radicale organisatie of een nieuwe president-directeur met groeiplannen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
P. Strebel
Uitgever
Kemper Conseil Publishing
ISBN
9789054021414
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Mei 1997
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig

Aanrader

Top 3 Marketingboeken