Brand-id (e-Book)

inspiratieboek voor creatief denken

Prijs € 27,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Wil Michels, Ineke Huyskens

EPUB met Adobe DRM | Augustus 2012 |

Beoordeel dit boek als eerste!
Let op: Betreft een e-Book met DRM beveiliging met aparte installatie instructie.

Beschrijving

Een praktisch inspiratieboek voor creatief denken. - Compleet geactualiseerde herdruk - Aandacht voor social media Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dat is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen. Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken en een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Wil Michels, Ineke Huyskens
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789058717085
Formaat
EPUB met Adobe DRM
Publicatiedatum
Augustus 2012
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
186

Beschrijving

Een praktisch inspiratieboek voor creatief denken. - Compleet geactualiseerde herdruk - Aandacht voor social media Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dat is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen. Maar hoe doe je dat nu in de praktijk? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving? De antwoorden op deze vragen vind je in Brand-id. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken en een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning. Deze aanpak maakt Brand-id tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: Brand-id is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Wil Michels, Ineke Huyskens
Uitgever
Uitgeverij Thema
ISBN
9789058717085
Formaat
EPUB met Adobe DRM
Publicatiedatum
Augustus 2012
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
186

Aanrader

Top 3 Marketingboeken