-
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt... MeerHardback|Mei 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!25,99Niet beschikbaar -
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen... MeerPaperback|April 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je... MeerPaperback|November 2013Levertijd: 1-2 werkdagen12,50
-
De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der... MeerHardback|December 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,95Niet beschikbaar -
STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN! De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt... MeerPaperback|Juni 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!48,00Niet beschikbaar -
CRM IN DE PRAKTIJK is de complete leidraad voor wie met crm aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt... MeerPaperback|Februari 2015
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,50Niet beschikbaar -
De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewik-kelde modellen gaan ze... MeerHardback|Juni 2014Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!23,50
-
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!28,99Niet beschikbaar -
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons... MeerPaperback|September 2014Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als... MeerPaperback|September 2014Levertijd: 1-2 werkdagen15,00
-
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van... MeerPaperback|Oktober 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
Generatie Einstein 3.0: slimmer, socialer en... volwassener! Communiceren met jongeren van de 21e eeuw Generatie Einstein is opgegroeid. Waren zij in de vorige edities van dit boek nog... MeerPaperback|Oktober 2010Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
Waar we ook gaan en staan, we worden altijd omringd door merken. Toch vragen we ons zelden af hoe ze zijn ontstaan. Welke filosofie hield de oprichter van een merk er op na? Welke factoren... MeerHardback|April 2011Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
In de huidige economie is het voor bedrijven essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan hun producten en diensten. Een product of merk staat in de 21e eeuw niet alleen garant voor... MeerPaperback|Oktober 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!44,50Niet beschikbaar -
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet... MeerPaperback|Oktober 2008Levertijd: 1-2 werkdagen16,95
-
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze... MeerPaperback|Mei 2009Levertijd: 1-2 werkdagen12,50
-
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel... MeerHardback|Januari 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,99Niet beschikbaar -
Hoeveel bedrijven hebben `klantgericht werken wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoe u de customer... MeerPaperback|Maart 2014Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!23,99
-
Strategen zijn nodig. De wereld om ons heen verandert continu. Er is onzekerheid over de toekomst en er is behoefte aan visie. Wat brengt de toekomst? Waar gaan we heen? Wat is ons... MeerHardback|Februari 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar