De Conversation Company

gebruik de feedback van je klanten nu ook echt

Prijs € 29,99

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Steven van Belleghem

Hardback | Januari 2012 |

Bekijk recensies
Gebaseerd op 1 beoordeling
Beoordeel dit boek ook!

Beschrijving

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten. Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een duidelijke handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn van uw bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur.Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren. Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken. 'Bij Zappos ontdekten we dat hoe meer we investeerden in customer service en customer experience, hoe meer we als bedrijf groeiden door mond-tot-mondreclame. De Conversation Company richt zich tot iedereen die geïnteresseerd is in het omvormen van het service level van een bedrijf.' Toni Hseih CEO Zappos.com, Inc. en auteur van de bestseller Delivering Happiness 'Eerlijk? Ik had dit boek graag zelf geschreven. Communicatie, openheid en betrokkenheid: het zijn topics die als rode (blauwe?) draden door mijn politieke carrière lopen. Mocht ik ooit bedrijfsleider worden, het zou mijn mission statement zijn.' Vincent Van Quickenborne, Federaal minister van Pensioenen 'Steven Van Belleghem zorgt weer voor prachtig conversatiemateriaal. Dit boekt biedt marketeers en bedrijfsleiders een helder pad om het potentieel van hun bedrijf ten volle te benutten.' Theo van Vugt, Hoofdredacteur Adformatie en Tijdschrift voor Marketing 'Sociale media zijn als het ware een super versterker van alle geluiden die een bedrijf maakt. De activa op je balans worden vermenigvuldigd na het lezen van De Conversation Company: er is heel veel content en talent waar veel bedrijfsleiders zich niet bewust van zijn!' Duco Sickinghe, CEO Telenet en Manager van het Jaar 2011

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Steven van Belleghem
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789081516334
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Januari 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Beschrijving

Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de

wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.


Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een duidelijke handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn van uw bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur.Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.


Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.


'Bij Zappos ontdekten we dat hoe meer we investeerden in customer service en customer experience,

hoe meer we als bedrijf groeiden door mond-tot-mondreclame. De Conversation Company richt zich

tot iedereen die geïnteresseerd is in het omvormen van het service level van een bedrijf.'

Toni Hseih CEO Zappos.com, Inc. en auteur van de bestseller Delivering Happiness


'Eerlijk? Ik had dit boek graag zelf geschreven. Communicatie, openheid en betrokkenheid: het

zijn topics die als rode (blauwe?) draden door mijn politieke carrière lopen. Mocht ik ooit bedrijfsleider worden, het zou mijn mission statement zijn.'

Vincent Van Quickenborne, Federaal minister van Pensioenen


'Steven Van Belleghem zorgt weer voor prachtig conversatiemateriaal. Dit boekt biedt marketeers en

bedrijfsleiders een helder pad om het potentieel van hun bedrijf ten volle te benutten.'

Theo van Vugt, Hoofdredacteur Adformatie en Tijdschrift voor Marketing


'Sociale media zijn als het ware een super versterker van alle geluiden die een bedrijf maakt. De activa op je balans worden vermenigvuldigd na het lezen van De Conversation Company: er is heel veel content en talent waar veel bedrijfsleiders zich niet bewust van zijn!'

Duco Sickinghe, CEO Telenet en Manager van het Jaar 2011

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Steven van Belleghem
Uitgever
Van Duuren Management
ISBN
9789081516334
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Januari 2012
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Aanrader

Top 3 Marketingboeken