-
Wat gebeurt er als je de theorie en de praktijk van het debatteren bij elkaar brengt? Argumentatie en debat vormt een antwoord op deze vraag. De auteurs combineren theoretische inzichten... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!40,95Niet beschikbaar -
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,00Niet beschikbaar -
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de... MeerPaperback|Juli 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,75Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases.... MeerPaperback|Maart 2020Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,51
-
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de... MeerPaperback|Februari 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,50Niet beschikbaar -
Strategische Communcatie 3e geheel herziene druk De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het... MeerPaperback|Maart 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,00Niet beschikbaar -
In verschillende fasen van hun studie moeten studenten onderzoeksverslagen schrijven. In het hoger beroepsonderwijs ligt hierbij het accent op de praktische bruikbaarheid van het verslag,... MeerPaperback|Januari 2005
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!52,95Niet beschikbaar -
Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!45,50Niet beschikbaar -
Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het... MeerPaperback|Februari 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Ondernemers zijn voortdurend bezig om opdrachten binnen te halen. Een belangrijk middel daarbij is een wervende offerte. Hoe kun je een offerte zo schrijven dat een klant jou de opdracht... MeerPaperback|April 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!26,50Niet beschikbaar -
"Als wij onze kinderen laten zien,hoe ze voor elkaar kunnen zorgen,zonder anderen te kwetsen,leren ze alles,wat ze voor het leven nodig hebben."Dit denkbeeld is de leidraad van het project... MeerPaperback|April 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!24,25
-
Werkboek communicatieplanningHet opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om... MeerPaperback|Januari 2008
Niet beschikbaar
15,95Niet beschikbaar -
Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze... MeerPaperback|November 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,95Niet beschikbaar -
Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie in deze tijd goed te laten functioneren. Uit onderzoek blijkt dat van bedrijven die goed presteren 80% van de medewerkers... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!55,25Niet beschikbaar -
In dit boek staat de communicatiestijl van de lezer centraal. Het geeft antwoorden op vragen als: Hoe kijkt mijn omgeving naar mijn manier van communiceren, wat wordt door anderen gezien als... MeerPaperback|Juni 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Iedereen kent ze wel: de pijnlijke voorbeelden van organisaties die het één zeggen en het ander doen. Zo'n gapend gat tussen expliciete en impliciete communicatie is funest voor... MeerPaperback|Juli 2012Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!30,95
-
A research project is not finished until the results have been published. No matter how spectacular the findings, they only become relevant when they have been shared with others, for... MeerPaperback|Juli 2013
Niet beschikbaar
18,50Niet beschikbaar -
Voor leerkrachten is een effectieve, professionele relatie met kinderen, ouders, collega’s en leidinggevenden essentieel. In veel teams in het primair onderwijs groeit het besef dat zo’n... MeerPaperback|Mei 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!44,50Niet beschikbaar -
Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan... MeerPaperback|Januari 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!56,75Niet beschikbaar -
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang... MeerPaperback|November 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in... MeerPaperback|Januari 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardigeleads mee te vergaren. Waar anders besteedt deklant vrijwillig zoveel tijd en geld... MeerPaperback|Januari 2001
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij de gewenste informatie of het produkt dat zijzoeken?Ben Vroom testte vele... MeerPaperback|Januari 2002
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
OmschrijvingEen evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te... MeerPaperback|Mei 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
OmschrijvingAuteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische... MeerPaperback|Oktober 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel? Dit boek wil... MeerPaperback|Oktober 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
`In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma`s. Ik bewonder de betrokkenheid en... MeerPaperback|Juli 2005
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt... MeerPaperback|Juli 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,50Niet beschikbaar -
Jaap Dijkstra (1947) begon als leraar wis- en natuurkunde, studeerde theologie in Utrecht. Hij is KPV en LVSB supervisor, NMI mediator en als Counselor lid van de NVPA. Naast zijn eigen... MeerPaperback|Juli 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed... MeerPaperback|Juli 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,95Niet beschikbaar -
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het... MeerPaperback|Mei 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,25Niet beschikbaar -
Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,25Niet beschikbaar -
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!28,00Niet beschikbaar