-
Lijvige rapporten worden tegenwoordig vaak vervangen door slides.Er zijn talloze boeken over hoe je moet presenteren, over het gebruik van Powerpoint en over schriftelijk rapporteren, maar... MeerPaperback|Mei 2012
Niet beschikbaar
14,95Niet beschikbaar -
"Als wij onze kinderen laten zien,hoe ze voor elkaar kunnen zorgen,zonder anderen te kwetsen,leren ze alles,wat ze voor het leven nodig hebben."Dit denkbeeld is de leidraad van het project... MeerPaperback|April 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!24,25
-
Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen... MeerPaperback|Mei 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!57,95Niet beschikbaar -
Het managen van projecten vraagt om specifieke competenties. Nogaleens lees je in de krant dat projecten resulteren in een mislukking.De besluitvorming blijkt ondoorzichtig, de financiering... MeerPaperback|Juli 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!47,50Niet beschikbaar -
Hoe komt het dat argumenten meestal niets helpen om iemand van gedachten te laten veranderen? Hoe valt te verklaren dat de volgende zin de omzet van een telecommercial verveelvoudigde: "Als... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,50Niet beschikbaar -
Strategische Communcatie 3e geheel herziene druk De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het... MeerPaperback|Maart 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,00Niet beschikbaar -
Communiceren is de belangrijkste vaardigheid die je als mens te leren hebt. Als er ergens iets misgaat tussen mensen, is het altijd de communicatie die niet goed zit. Je bent je er vaak niet... MeerPaperback|Januari 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.19,95
-
Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker: de vraag hoe krijgen we de lijncommunicatie aan de praat? Hoe helpen we spelers hun communicatierol (beter) te pakken? En hoe richten we nu het beste een... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in verandering. En hoewel we er regelmatig enthousiast aan begonnen was het effect vaak matig.... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Wie het vakgenoten op de man af vraagt krijgt steevast hetzelfde antwoord. De meesten denken dat de bijdrage van interne communicatie aan de organisatiedoelen wel is te bewijzen, ze vinden... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
OmschrijvingEen evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te... MeerPaperback|Mei 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
`In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma`s. Ik bewonder de betrokkenheid en... MeerPaperback|Juli 2005
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
Werkboek communicatieplanningHet opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om... MeerPaperback|Januari 2008
Niet beschikbaar
15,95Niet beschikbaar -
OmschrijvingAls twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze... MeerPaperback|November 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,95Niet beschikbaar -
Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie in deze tijd goed te laten functioneren. Uit onderzoek blijkt dat van bedrijven die goed presteren 80% van de medewerkers... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!55,25Niet beschikbaar -
Klantgericht corresponderen is een praktische gids voor iedereen die brieven schrijft of er verantwoordelijk voor is. U vindt in dit boek:zeven succesfactoren voor klantgerichte... MeerPaperback|Mei 2006
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,95Niet beschikbaar -
Hoe leidt u als leidinggevende de gesprekken met uw medewerkers in goede banen, en houdt u ook bij kritiek of slecht nieuws de werkrelatie prettig? Hoe geeft u op een motiverende manier... MeerPaperback|December 2006
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
In dit boek staat de communicatiestijl van de lezer centraal. Het geeft antwoorden op vragen als: Hoe kijkt mijn omgeving naar mijn manier van communiceren, wat wordt door anderen gezien als... MeerPaperback|Juni 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!37,25Niet beschikbaar -
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het... MeerPaperback|Mei 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,25Niet beschikbaar -
Iedereen kent ze wel: de pijnlijke voorbeelden van organisaties die het één zeggen en het ander doen. Zo'n gapend gat tussen expliciete en impliciete communicatie is funest voor... MeerPaperback|Juli 2012Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!30,95
-
A research project is not finished until the results have been published. No matter how spectacular the findings, they only become relevant when they have been shared with others, for... MeerPaperback|Juli 2013
Niet beschikbaar
18,50Niet beschikbaar -
In steeds toenemende mate worden computers toegepast om problemen op te lossen. Niet alleen wordt het aantal dezer problemen groter, ook hun verscheidenheid neemt voortdurend toe.... MeerPaperback|September 2008Voor 21.00 besteld, morgen in huis.15,75
-
'Spreken in het openbaar' scoort altijd hoog als mensen gevraagd wordt `de tien ergste dingen' in hun leven te noemen. Bovendien zijn maar heel weinig mensen tevreden over hun... MeerPaperback|Juni 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,00Niet beschikbaar -
Voor leerkrachten is een effectieve, professionele relatie met kinderen, ouders, collega’s en leidinggevenden essentieel. In veel teams in het primair onderwijs groeit het besef dat zo’n... MeerPaperback|Mei 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!44,50Niet beschikbaar -
Volgens Geert Hofstede, de auteur van Allemaal andersdenkenden, kunnen alle interculturele misverstanden teruggebracht worden tot vijf essentiële thema's: de omgang met ongelijkheid, de mate... MeerPaperback|September 2010Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!22,99
-
Expressiever en gemakkelijker sprekenVoor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun... MeerPaperback|Februari 2008
Niet beschikbaar
18,50Niet beschikbaar -
BUSINESS BIBLIOTHEEKDe praktische gids voor het best mogelijke resultaat in elke onderhandelingPrincipieel onderhandelen is op zoek gaan naar de oplossing die voor beide partijen optimaal... MeerPaperback|Juli 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!23,99Niet beschikbaar -
Wie met mensen werkt weet: om de ander écht te bereiken, is het nodig zijn taal te spreken. Maar hoe doe je dat? Het Process Communication Model is een direct toepasbare methode om als... MeerPaperback|Mei 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!34,95
-
Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. De winnende dialoog biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om... MeerPaperback|December 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,99
-
Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt.... MeerPaperback|Juni 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!23,00Niet beschikbaar -
Risico's en crises maken deel uit van ons dagelijks leven. Rampen dichtbij en ver weg treffen grote groepen mensen en vragen om betekenisvolle risico- en crisiscommunicatie vanuit overheden... MeerPaperback|Januari 2015
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!33,50Niet beschikbaar -
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé... MeerPaperback|September 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!48,25Niet beschikbaar