-
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de... MeerPaperback|Juli 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,75Niet beschikbaar -
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de... MeerPaperback|Februari 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,50Niet beschikbaar -
Wat gebeurt er als je de theorie en de praktijk van het debatteren bij elkaar brengt? Argumentatie en debat vormt een antwoord op deze vraag. De auteurs combineren theoretische inzichten... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!40,95Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases.... MeerPaperback|Maart 2020Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,51
-
Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het... MeerPaperback|Februari 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. De winnende dialoog biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om... MeerPaperback|December 2009Levertijd: 1-2 werkdagenActie: Geen verzendkosten!20,99
-
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé... MeerPaperback|September 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!48,25Niet beschikbaar -
OmschrijvingEen evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te... MeerPaperback|Mei 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
OmschrijvingAls twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot... MeerPaperback|Augustus 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!65,50Niet beschikbaar -
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een techniekje binnen marketing is... MeerPaperback|November 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!51,50Niet beschikbaar -
De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan nietzonder massamedia. De technische, economische enpolitieke veranderingen van de laatste decennia hebbengeleid tot ingrijpende wijzigingen... MeerPaperback|November 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!93,25Niet beschikbaar -
PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de... MeerPaperback|Maart 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Communiceren is de belangrijkste vaardigheid die je als mens te leren hebt. Als er ergens iets misgaat tussen mensen, is het altijd de communicatie die niet goed zit. Je bent je er vaak niet... MeerPaperback|Januari 2014Levertijd: 1-2 werkdagen19,95
-
Hoe komt het dat argumenten meestal niets helpen om iemand van gedachten te laten veranderen? Hoe valt te verklaren dat de volgende zin de omzet van een telecommercial verveelvoudigde: "Als... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!30,50Niet beschikbaar -
Strategische Communcatie 3e geheel herziene druk De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het... MeerPaperback|Maart 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!38,00Niet beschikbaar -
Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in... MeerPaperback|Januari 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardigeleads mee te vergaren. Waar anders besteedt deklant vrijwillig zoveel tijd en geld... MeerPaperback|Januari 2001
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij de gewenste informatie of het produkt dat zijzoeken?Ben Vroom testte vele... MeerPaperback|Januari 2002
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed... MeerPaperback|Juli 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,95Niet beschikbaar -
Een presentatie. Het licht gaat uit, de beamer aan. Sheet na sheet wordt geprojecteerd, vol met bullets met trefwoorden. Al snel wordt het langdradig en raak je de draad kwijt. Aan het eind... MeerPaperback|Oktober 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is... MeerPaperback|Januari 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,00Niet beschikbaar -
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen... MeerPaperback|Mei 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!57,95Niet beschikbaar -
Het managen van projecten vraagt om specifieke competenties. Nogaleens lees je in de krant dat projecten resulteren in een mislukking.De besluitvorming blijkt ondoorzichtig, de financiering... MeerPaperback|Juli 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!47,50Niet beschikbaar -
Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan... MeerPaperback|Januari 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!56,75Niet beschikbaar -
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang... MeerPaperback|November 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
OmschrijvingAuteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische... MeerPaperback|Oktober 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel? Dit boek wil... MeerPaperback|Oktober 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
`In dit indrukwekkende werk geven de schrijvers een diepgaande uitwerking van een significant, maar regelmatig onderbelicht gebied van NLP: metaprogramma`s. Ik bewonder de betrokkenheid en... MeerPaperback|Juli 2005
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt... MeerPaperback|Juli 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,50Niet beschikbaar -
Jaap Dijkstra (1947) begon als leraar wis- en natuurkunde, studeerde theologie in Utrecht. Hij is KPV en LVSB supervisor, NMI mediator en als Counselor lid van de NVPA. Naast zijn eigen... MeerPaperback|Juli 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het... MeerPaperback|Mei 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,25Niet beschikbaar -
Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurderuit de bus komen dan de... MeerPaperback|December 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionalsdie met accountability van communicatie aan deslag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebiedvan... MeerPaperback|Maart 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar