-
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de... MeerPaperback|Juli 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,75Niet beschikbaar -
We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases.... MeerPaperback|Maart 2020Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,51
-
Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt.... MeerPaperback|Juni 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!23,00Niet beschikbaar -
Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de... MeerPaperback|Februari 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,50Niet beschikbaar -
Over het boek: Communicatie lijkt iets vanzelfsprekends, maar er komt eigenlijk veel bij kijken. Naast de taal spelen ook allerlei andere factoren een rol, waar vaak geen rekening mee wordt... MeerPaperback|April 2011
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,90Niet beschikbaar -
Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in... MeerPaperback|Januari 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij de gewenste informatie of het produkt dat zijzoeken?Ben Vroom testte vele... MeerPaperback|Januari 2002
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardigeleads mee te vergaren. Waar anders besteedt deklant vrijwillig zoveel tijd en geld... MeerPaperback|Januari 2001
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,00Niet beschikbaar -
OmschrijvingAuteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische... MeerPaperback|Oktober 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan... MeerPaperback|Januari 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!56,75Niet beschikbaar -
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang... MeerPaperback|November 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
In verschillende fasen van hun studie moeten studenten onderzoeksverslagen schrijven. In het hoger beroepsonderwijs ligt hierbij het accent op de praktische bruikbaarheid van het verslag,... MeerPaperback|Januari 2005
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!52,95Niet beschikbaar -
Wetenschaps- en technologiecommunicatie kom je op tal van plaatsen tegen: in de media, in musea en theaters en op school. Ooit begonnen als voorlichting over wetenschap, inmiddels houden... MeerPaperback|Augustus 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!57,95Niet beschikbaar -
Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is... MeerPaperback|Januari 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,00Niet beschikbaar -
Goed luisteren maakt uw organisatie beter! Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert... MeerPaperback|Juni 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,50Niet beschikbaar -
Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel? Dit boek wil... MeerPaperback|Oktober 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer... MeerPaperback|Januari 2002
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!65,50Niet beschikbaar -
'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt... MeerPaperback|Juli 2008
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!27,50Niet beschikbaar -
Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!65,50Niet beschikbaar -
Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!45,50Niet beschikbaar -
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed... MeerPaperback|Juli 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!24,95Niet beschikbaar -
Jaap Dijkstra (1947) begon als leraar wis- en natuurkunde, studeerde theologie in Utrecht. Hij is KPV en LVSB supervisor, NMI mediator en als Counselor lid van de NVPA. Naast zijn eigen... MeerPaperback|Juli 2007
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
Radio- en televisiejournalistiek is het complete studieboek voor de aankomend rtv-journalist. Het boek behandelt naast algemene journalistieke technieken, het maken van onderwerpen en het... MeerPaperback|April 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!47,50Niet beschikbaar -
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!28,00Niet beschikbaar -
Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar?Welke taken... MeerPaperback|September 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,25Niet beschikbaar -
Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een techniekje binnen marketing is... MeerPaperback|November 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!51,50Niet beschikbaar -
De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan nietzonder massamedia. De technische, economische enpolitieke veranderingen van de laatste decennia hebbengeleid tot ingrijpende wijzigingen... MeerPaperback|November 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!93,25Niet beschikbaar -
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionalsdie met accountability van communicatie aan deslag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebiedvan... MeerPaperback|Maart 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Een presentatie. Het licht gaat uit, de beamer aan. Sheet na sheet wordt geprojecteerd, vol met bullets met trefwoorden. Al snel wordt het langdradig en raak je de draad kwijt. Aan het eind... MeerPaperback|Oktober 2004
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!35,95Niet beschikbaar -
Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn... MeerPaperback|Augustus 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het... MeerPaperback|Februari 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!58,25Niet beschikbaar -
Ondernemers zijn voortdurend bezig om opdrachten binnen te halen. Een belangrijk middel daarbij is een wervende offerte. Hoe kun je een offerte zo schrijven dat een klant jou de opdracht... MeerPaperback|April 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!26,50Niet beschikbaar -
Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurderuit de bus komen dan de... MeerPaperback|December 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,95Niet beschikbaar -
PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de... MeerPaperback|Maart 2013
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!32,50Niet beschikbaar -
Hoe je met Geweldloze Communicatie woede en boosheid kunt transformeren naar verbondenheid en harmonie. Als je boos bent, concentreer je je bijna volledig op wat je niet wilt. Je denken is... MeerPaperback|December 2012Voor 21.00 besteld, morgen in huis.14,95