82 titels gevonden in Communicatiekunde Paperback vanaf € 5,50

Sorteer op:

  • Praktische cursus zinsontleding
    Paperback|
    Oktober 2011

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    51,95
    Niet beschikbaar
  • Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden
    In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de... Meer
    Paperback|
    Juli 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    29,75
    Niet beschikbaar
  • Onze strategie komt niet aan!?
    We kregen 'm steeds vaker. De vraag om de neuzen te richten, om mensen mee te krijgen in de organisatiestrategie.We gingen vervolgens enthousiast samen met onze opdrachtgever aan de slag en... Meer
    Paperback|
    September 2014

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    20,25
    Niet beschikbaar
  • Ik zie ik zie wat jij niet zegt
    Hoe haal je meer uit je professionele gesprekken? Door gebruik te maken van het gedragsintelligentiemodel. Dit boek beschrijft dit praktisch bruikbare model in woord, beeld en veel cases.... Meer
    Paperback|
    Maart 2020
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    Actie: Geen verzendkosten!
    20,51
  • Zo begrijpen ze je wel!
    Dit boek leert je in de communicatie met anderen niets als vanzelfsprekend aan te nemen en altijd te toetsen of jij begrijpt wat de ander bedoelt en of de ander begrijpt wat jij bedoelt.... Meer
    Paperback|
    Juni 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    23,00
    Niet beschikbaar
  • Grondslagen van interculturele communicatie
    Enkele gebeurtenissen zoals de aanslagen op II September 2001, de moord op Van Gogh en de wijze waarop het integratiedebat is gevoerd hebben ertoe geleid dat de communicatie tussen de... Meer
    Paperback|
    Februari 2007

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    49,50
    Niet beschikbaar
  • Je luistert wel, maar je hoort me niet
    Over het boek: Communicatie lijkt iets vanzelfsprekends, maar er komt eigenlijk veel bij kijken. Naast de taal spelen ook allerlei andere factoren een rol, waar vaak geen rekening mee wordt... Meer
    Paperback|
    April 2011

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    24,90
    Niet beschikbaar
  • Praktisch persbeleid
    Praktisch persbeleid:Het organiseren van perscontactenContacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijkbelang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in... Meer
    Paperback|
    Januari 2000

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,95
    Niet beschikbaar
  • Kort en goed rapporteren
    Kort en goed rapporterenEen mooie website gemaakt? Maar kunnen de gebruikers er óók goedmee overweg? Vinden zij de gewenste informatie of het produkt dat zijzoeken?Ben Vroom testte vele... Meer
    Paperback|
    Januari 2002

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Effectief deelnemen aan beurzen
    Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardigeleads mee te vergaren. Waar anders besteedt deklant vrijwillig zoveel tijd en geld... Meer
    Paperback|
    Januari 2001

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Waarom? Daarom!
    Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te... Meer
    Paperback|
    April 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    29,00
    Niet beschikbaar
  • De professionele communicatieafdeling
    OmschrijvingAuteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische... Meer
    Paperback|
    Oktober 2008

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Storytelling
    Verhalen bieden een herkenbare, creatieve en toegankelijke manier om te zeggen waar het op staat. Ze worden gebruikt als middel bij het betekenis geven aan complexe informatie. Het is dan... Meer
    Paperback|
    Januari 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    56,75
    Niet beschikbaar
  • Issuemanagement in kort bestek
    Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang... Meer
    Paperback|
    November 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Onderzoeksverslagen schrijven
    In verschillende fasen van hun studie moeten studenten onderzoeksverslagen schrijven. In het hoger beroepsonderwijs ligt hierbij het accent op de praktische bruikbaarheid van het verslag,... Meer
    Paperback|
    Januari 2005

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    52,95
    Niet beschikbaar
  • Wetenschapscommunicatie
    Wetenschaps- en technologiecommunicatie kom je op tal van plaatsen tegen: in de media, in musea en theaters en op school. Ooit begonnen als voorlichting over wetenschap, inmiddels houden... Meer
    Paperback|
    Augustus 2014

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    57,95
    Niet beschikbaar
  • The Floor is Yours
    Having to speak in public ranks as number four in the top ten list of most frightening things in life - according to reliable research carried out in the Netherlands. Not being in control is... Meer
    Paperback|
    Januari 2010

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    20,00
    Niet beschikbaar
  • Ongehoord!
    Goed luisteren maakt uw organisatie beter! Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert... Meer
    Paperback|
    Juni 2014

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    35,50
    Niet beschikbaar
  • Werkoverleg als interactief communicatiemiddel bij organisatieverandering
    Op welke manier kun je medewerkers actief betrekken bij organisatieveranderingen? En hoe kun je het werkoverleg daarbij inzetten als een interactief communicatiemiddel? Dit boek wil... Meer
    Paperback|
    Oktober 2009

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Imagineering
    Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer... Meer
    Paperback|
    Januari 2002

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    65,50
    Niet beschikbaar
  • IC in 3D
    Als alles communicatie is, waar begin je dan? Iedereen in de organisatie is immers een actieve speler in de interne communicatie. Of als interne communicatie wordt gezien als het informeren... Meer
    Paperback|
    Augustus 2014

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    52,50
    Niet beschikbaar
  • Artikelen schrijven voor professionals
    'Hoe schrijf ik een goed artikel voor een vakblad?'U wilt als professional graag over uw vak publiceren, maar merkt dat het schrijven van een artikel nog een hele opgave is. De auteur reikt... Meer
    Paperback|
    Juli 2008

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    27,50
    Niet beschikbaar
  • Communicatie van organisaties
    Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller... Meer
    Paperback|
    Augustus 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    65,50
    Niet beschikbaar
  • Het mediaboek
    Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de... Meer
    Paperback|
    Augustus 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    45,50
    Niet beschikbaar
  • Het schrijven van beleidsadviezen
    Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleids adviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed... Meer
    Paperback|
    Juli 2000

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    24,95
    Niet beschikbaar
  • Gespreksvoering bij geestelijke verzorging
    Jaap Dijkstra (1947) begon als leraar wis- en natuurkunde, studeerde theologie in Utrecht. Hij is KPV en LVSB supervisor, NMI mediator en als Counselor lid van de NVPA. Naast zijn eigen... Meer
    Paperback|
    Juli 2007

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    49,95
    Niet beschikbaar
  • Radio- en televisiejournalistiek
    Radio- en televisiejournalistiek is het complete studieboek voor de aankomend rtv-journalist. Het boek behandelt naast algemene journalistieke technieken, het maken van onderwerpen en het... Meer
    Paperback|
    April 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    47,50
    Niet beschikbaar
  • Communiceren kun je leren
    Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open... Meer
    Paperback|
    April 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    28,00
    Niet beschikbaar
  • Hoe kom ik in positie?
    Heeft een organisatie eigenlijk wel een IC-functie nodig? En zo ja, waarom? Hoe ontwerp je die functie dan? Hoe richt je haar in en waar in de organisatie positioneer je haar?Welke taken... Meer
    Paperback|
    September 2014

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    20,25
    Niet beschikbaar
  • Corporate reputatiemanagement Communicatie dossier 25
    Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis... Meer
    Paperback|
    Oktober 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Professioneel verkopen
    Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een techniekje binnen marketing is... Meer
    Paperback|
    November 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    51,50
    Niet beschikbaar
  • Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap
    De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan nietzonder massamedia. De technische, economische enpolitieke veranderingen van de laatste decennia hebbengeleid tot ingrijpende wijzigingen... Meer
    Paperback|
    November 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    93,25
    Niet beschikbaar
  • Accountability
    Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionalsdie met accountability van communicatie aan deslag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebiedvan... Meer
    Paperback|
    Maart 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Boodschap in beeld
    Een presentatie. Het licht gaat uit, de beamer aan. Sheet na sheet wordt geprojecteerd, vol met bullets met trefwoorden. Al snel wordt het langdradig en raak je de draad kwijt. Aan het eind... Meer
    Paperback|
    Oktober 2004

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    35,95
    Niet beschikbaar
  • Meestersprekers
    Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?In Meestersprekers zijn... Meer
    Paperback|
    Augustus 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Vormgeving in communicatie
    Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het... Meer
    Paperback|
    Februari 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    58,25
    Niet beschikbaar
  • Offertes schrijven die scoren
    Ondernemers zijn voortdurend bezig om opdrachten binnen te halen. Een belangrijk middel daarbij is een wervende offerte. Hoe kun je een offerte zo schrijven dat een klant jou de opdracht... Meer
    Paperback|
    April 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    26,50
    Niet beschikbaar
  • Van medewerkers naar medemerkers
    Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hunervaringen.Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurderuit de bus komen dan de... Meer
    Paperback|
    December 2012

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,95
    Niet beschikbaar
  • Een prijsvraag als communicatiemiddel
    PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de... Meer
    Paperback|
    Maart 2013

    Niet beschikbaar

    Actie: Geen verzendkosten!
    32,50
    Niet beschikbaar
  • Wat maakt je zo boos?
    Hoe je met Geweldloze Communicatie woede en boosheid kunt transformeren naar verbondenheid en harmonie. Als je boos bent, concentreer je je bijna volledig op wat je niet wilt. Je denken is... Meer
    Paperback|
    December 2012
    Voor 21.00 besteld, morgen in huis.
    14,95

Pagina

Vorige
Volgende
1