-
DE GEHAAKTE AARDBEI - WAAROM KLANTEN EN MARKETEERS ELKAAR NIET BEGRIJPENMarketeers investeren veel geld in mensen die hun producten nooit kopen. Ze bedenken commercials die hun klanten niet... MeerPaperback|Oktober 2008Voor 21.00 besteld, morgen in huis.16,95
-
Persoonlijke verkoop is en blijft het sterkste verkoopkanaal. En het duurste. Juist nu het web zo veel verkoopfuncties overneemt, is het belangrijker dan ooit om sales-, rayon- en... MeerPaperback|Mei 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!39,95
-
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze... MeerPaperback|Mei 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.12,50
-
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He... MeerPaperback|Mei 2011Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!24,95
-
Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen Dit boek beschrijft de reis die Flo Ganar maakt om een vastgelopen bedrijf weer op de rails te zetten. Een reis die loopt van... MeerHardback|Augustus 2011Voor 21.00 besteld, morgen in huis.14,95
-
x
Continu verbeteren met kaizenteams verbeterteams small group activity (SGA)daily scrum stand up meeting a3-rapporten
Organisaties verbeteren hun prestaties door technologische doorbraken. Een nieuwe, nóg snellere machine geeft een sprong voorwaarts in productiviteit, een automatiseringsslag vermindert het... MeerPaperback|December 2011Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!29,00 -
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs... MeerPaperback|Oktober 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
Iedereen kent ze wel: de pijnlijke voorbeelden van organisaties die het één zeggen en het ander doen. Zo'n gapend gat tussen expliciete en impliciete communicatie is funest voor... MeerPaperback|Juli 2012Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!30,95
-
BiSL®, Business Information Services Library, is het framework voor business informatiemanagement. Dit is de 2de druk van het boek met de beschrijving van het BiSL Framework. Het meest in... MeerPaperback|April 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!21,26Niet beschikbaar -
RetailTheater is het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop"Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?" Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop)... MeerPaperback|Juni 2015Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!29,00
-
Het boek Organisatie Atelier Ontwerp is bedoeld als 'handleiding' of gids voor organisaties die behoefte hebben aan een 'nieuwe' structuur - denk aan de verzelfstandigingen bij gemeenten of... MeerPaperback|November 2015
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
EinsteinVoor de auteurs staat Albert Einstein voor: nieuwsgierig, consistent, integer, gewetensvol, aandachtig en altijd persoonlijk. De onderzoeker, die vooral denkt in hypotheses, die hij... MeerPaperback|December 2009
Niet beschikbaar
19,95Niet beschikbaar -
Kent u ook het gevoel dat er niet naar u wordt geluisterd? Komt uw boodschap niet altijd over? Dan is het hoog tijd om te werken aan uw communicatievaardigheden. Kies voor zelfvertrouwen en... MeerPaperback|December 2008Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!21,50
-
De eekhoorn die in de boom klimtEen mens kan tijdens zijn leven ongemerkt het contact verliezen met zijn oorspronkelijke, ware talenten en drijfveren. Dit kan een flinke belemmering vormen... MeerPaperback|Oktober 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.19,90
-
Wat is de grootste wens van managers? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk opereren. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun... MeerPaperback|April 2006
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,00Niet beschikbaar -
Business Process Management is een vorm van organiseren door middel van gericht sturen op processen. Veel managers vragen zich echter af hoe zij BPM binnen hun organisatie moeten vormgeven.... MeerPaperback|September 2009Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!39,95
-
De mindmap is het meest effectieve denkhulpmiddel van onze tijd. Je kunt de techniek voor elke uitdaging of voor elk doel aanwenden. Het zal je intelligentie, creativiteit, communicatieve... MeerPaperback|September 2011Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!31,50
-
A research project is not finished until the results have been published. No matter how spectacular the findings, they only become relevant when they have been shared with others, for... MeerPaperback|Juli 2013
Niet beschikbaar
18,50Niet beschikbaar -
De 'verwaarloosde organisatie' is een nieuw concept dat managers en adviseurs helpt om de weerbarstige werkelijkheid in organisaties beter te begrijpen. Winnaar van de Ooa Boek van het Jaar... MeerPaperback|Maart 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!49,95Niet beschikbaar -
Handelingen krijgen vorm vanuit de wijze waarop men in het leven staat. Zo wordt ook het management bepaald door de oriëntatie, de inspiratie en de eerste aannames over de aard van mens en... MeerPaperback|Augustus 2008Voor 21.00 besteld, morgen in huis.14,95
-
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel... MeerHardback|Januari 2012
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!29,99Niet beschikbaar -
'Dit boek is één grote bevestiging voor wat ik altijd al voelde over mijn ''man zijn''.'Eugène Roorda, reclameondernemer en columnist BNR Nieuwsradio'Eelco Smit begrijpt waarom mannen ballen... MeerPaperback|Oktober 2012Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!21,95
-
Bent u op zoek naar simpele en praktische adviezen om uw team, afdeling of organisatie innovatiever te laten zijn? Zoekt u naar mogelijkheden om de ideeën in uw organisatie intensiever te... MeerPaperback|Oktober 2013Voor 21.00 besteld, morgen in huis.14,95
-
De markt van professionele dienstverleners is in tien jaar tijd veranderd in een vragersmarkt. Tegelijkertijd zien we dat de arbeidsmarkt flexibiliseert, dat meer en meer professionals voor... MeerHardback|April 2010
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,99Niet beschikbaar -
`Van 0 naar 1 is het vermogen van een bedrijf om een nieuwe markt te creëren in plaats van iets toe te voegen aan een al bestaande markt (`van 1 naar 2 ). Met name in de wereld van digitale... MeerPaperback|September 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,00
-
'Co-actief coachen' gaat uit van de kracht van de coachingsrelatie – en niet zozeer van de kracht van de coach. Cliënten formuleren zelf hun waarden en doelen, en vinden zelf het antwoord op... MeerPaperback|November 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!33,00Niet beschikbaar -
Het interessante van de balans is dat weergegeven wordt hoe eenondernemer met zijn geld is omgegaan. Is er over geïnvesteerd of wordt er teveel gebruik gemaakt van leverancierskrediet en/of... MeerPaperback|April 2000
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!20,42Niet beschikbaar -
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als... MeerPaperback|April 2014
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!34,99Niet beschikbaar -
VeranderingstrajectenVeel managers hebben ervaren dat slechts enkele veranderingstrajecten naar wens verlopen. Andere trajecten, echter, komen uiterst moeizaam opgang, verlopen niet volledig... MeerPaperback|Januari 2004
Niet beschikbaar
4,95Niet beschikbaar -
Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een... MeerHardback|Februari 2014Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!20,99
-
Bestuurders en topmanagers staan in het brandpunt van de belangstelling. Vaak echter is deze aandacht niet positief, want de nadruk wordt met gretigheid gelegd op hun dwalen en falen. En... MeerHardback|November 2011Voor 21.00 besteld, morgen in huis.Actie: Geen verzendkosten!30,50
-
Dag in dag uit zwoegen honderden kandidaten op intelligentietests (tegenwoordig ook wel capaciteitentests genoemd). Iedereen wil hierop zo hoog mogelijk scoren, want van het resultaat hangt... MeerPaperback|Oktober 2010Voor 21.00 besteld, morgen in huis.15,00
-
In ons najagen van het goede leven vandaag tasten we het fundament van ons welzijn morgen aan. Steeds nieuwe materiële consumptie is een voorwaarde geworden om ons maatschappelijk te... MeerHardback|September 2010
Niet beschikbaar
19,95Niet beschikbaar -
Onmisbare bagage voor journalisten en schrijvers van non-fictie die hun researchcapaciteiten willen verbeteren.Buiten de gebaande paden gaan en dingen ontdekken die nog niemand eerder heeft... MeerPaperback|November 2009
Niet beschikbaar
Actie: Geen verzendkosten!39,99Niet beschikbaar