Hoe word je CEO

over competenties, persoonlijkheid en drijfveren

Prijs € 20,00

Levertijd: 1-2 werkdagen

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Ralf Knegtmans

Paperback | Maart 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Als u nu carrière wilt maken en de ambitie hebt om bijvoorbeeld CEO te worden, kunt u allang niet meer volstaan met een goed stel hersens en een set imponerende competenties. Het is ook zaak te focussen op wie u bent en wat u drijft. De vraag is hoe u dat op een zinvolle en verantwoorde manier doet. Want uw talenten richten naar uw drijfveren is niet langer luxe maar bittere noodzaak in de arbeidsmarkt van de (nabije) toekomst. De veranderende markt vraagt meer dan ooit om passie en bevlogenheid. In Hoe word je CEO? geeft headhunter Ralf Knegtmans zijn visie op de drie allesbepalende succesfactoren om door te kunnen breken als talent. Maar hij laat ook zien hoe het ‘veld’ bestaande uit CEO’s, wetenschappers en practice leaders daar tegenaan kijkt. Met interviews en input van Feike Sijbesma (DSM), Herna Verhagen (PostNL), Tex Gunning (TNT), Daniël Ropers (Bol.com), Bernard Wientjes (VNO/NCW) en vele anderen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Ralf Knegtmans
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
ISBN
9789461561503
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
256

Beschrijving

Als u nu carrière wilt maken en de ambitie hebt om bijvoorbeeld CEO te worden, kunt u allang niet meer volstaan met een goed stel hersens en een set imponerende competenties. Het is ook zaak te focussen op wie u bent en wat u drijft. De vraag is hoe u dat op een zinvolle en verantwoorde manier doet.

Want uw talenten richten naar uw drijfveren is niet langer luxe maar bittere noodzaak in de arbeidsmarkt van de (nabije) toekomst. De veranderende markt vraagt meer dan ooit om passie en bevlogenheid.

In Hoe word je CEO? geeft headhunter Ralf Knegtmans zijn visie op de drie allesbepalende succesfactoren om door te kunnen breken als talent. Maar hij laat ook zien hoe het ‘veld’ bestaande uit CEO’s, wetenschappers en practice leaders daar tegenaan kijkt.

Met interviews en input van Feike Sijbesma (DSM), Herna Verhagen (PostNL), Tex Gunning (TNT), Daniël Ropers (Bol.com), Bernard Wientjes (VNO/NCW) en vele anderen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Ralf Knegtmans
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
ISBN
9789461561503
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Maart 2014
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
256

Aanrader

Top 3 Marketingboeken