Begin met het Waarom

Hoe goede leiders inspireren tot actie

Prijs € 24,99

Levertijd: 1-2 werkdagen

Actie: Geen verzendkosten!

Ook beschikbaar als:

Simon Sinek

Hardback | Februari 2021 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Simon Sinek laat in Begin met het Waarom zien dat wie zich richt op het Waarom succesvoller, invloedrijker en innovatiever is. Alle grote, inspirerende leiders hebben één ding met elkaar gemeen: ze weten dondersgoed waarom ze doen wat ze doen. Met vele praktijkvoorbeelden helpt Sinek je om het Waarom weer centraal te stellen, en zo beter en authentieker leiding te geven. Want zij die handelen vanuit hun Waarom manipuleren niet; ze inspireren. En mensen volgen hen niet omdat het moet, maar uit vrije wil. Deze must-read heeft wereldwijd al miljoenen lezers geholpen om ingesleten denkpatronen los te laten en zich met succes te richten op wat er echt toe doet.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Simon Sinek
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047015185
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Februari 2021
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
256

Beschrijving

Simon Sinek laat in Begin met het Waarom zien dat wie zich richt op het Waarom succesvoller, invloedrijker en innovatiever is. Alle grote, inspirerende leiders hebben één ding met elkaar gemeen: ze weten dondersgoed waarom ze doen wat ze doen. Met vele praktijkvoorbeelden helpt Sinek je om het Waarom weer centraal te stellen, en zo beter en authentieker leiding te geven. Want zij die handelen vanuit hun Waarom manipuleren niet; ze inspireren. En mensen volgen hen niet omdat het moet, maar uit vrije wil. Deze must-read heeft wereldwijd al miljoenen lezers geholpen om ingesleten denkpatronen los te laten en zich met succes te richten op wat er echt toe doet.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Simon Sinek
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047015185
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Februari 2021
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
256

Aanrader

Top 3 Marketingboeken