Basisprincipes van communicatie

derde editie

Prijs € 28,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Klaas Wiertzema, Patricia Jansen

Paperback | Februari 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Er wordt veel tijd, geld en energie verspild doordat mensen slecht communiceren.Dat is volkomen onnodig, want iedereen kan goed leren communiceren. Je hoeft ergeen bijzonder talent voor te hebben, alleen een grondig inzicht in de belangrijkste communicatieprocessen.Basisprincipes van communicatie geeft je de mogelijkheid om je communicatie aan te scherpen, zodat je meer controle zult hebben over je omgeving en effectiever kunt werken. Het laat je zien wat er fout kan gaan, hoe je deze fouten herkent en het legt uit hoe je deze fouten kunt voorkomen.In het eerste deel van dit boek wordt het totale communicatieproces op een zeer toegankelijke manier grondig geanalyseerd. In het tweede deel worden verschillende instrumenten aangereikt waarmee je controle zult krijgen over je communicatie. Er worden onderwerpen besproken zoals feedback geven, interviewtechnieken, conflicten voorkomen of oplossen en efficiënt vergaderen. Nieuw in deze derde editie is een hoofdstuk over leiderschap.Klaas Wiertzema en Patricia Jansen zijn als docent verbonden aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Daarnaast zijn zij als communicatietrainers en adviseurs van Ardens Group (www.ardens.com) internationaal werkzaam bij diverse universiteiten, bedrijven en instellingen.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Klaas Wiertzema, Patricia Jansen
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
ISBN
9789043016162
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
178

Beschrijving

Er wordt veel tijd, geld en energie verspild doordat mensen slecht communiceren.
Dat is volkomen onnodig, want iedereen kan goed leren communiceren. Je hoeft er
geen bijzonder talent voor te hebben, alleen een grondig inzicht in de belangrijkste communicatieprocessen.

Basisprincipes van communicatie geeft je de mogelijkheid om je communicatie aan te scherpen, zodat je meer controle zult hebben over je omgeving en effectiever kunt werken. Het laat je zien wat er fout kan gaan, hoe je deze fouten herkent en het legt uit hoe je deze fouten kunt voorkomen.

In het eerste deel van dit boek wordt het totale communicatieproces op een zeer toegankelijke manier grondig geanalyseerd. In het tweede deel worden verschillende instrumenten aangereikt waarmee je controle zult krijgen over je communicatie. Er worden onderwerpen besproken zoals feedback geven, interviewtechnieken, conflicten voorkomen of oplossen en efficiënt vergaderen. Nieuw in deze derde editie is een hoofdstuk over leiderschap.

Klaas Wiertzema en Patricia Jansen zijn als docent verbonden aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Daarnaast zijn zij als communicatietrainers en adviseurs van Ardens Group (www.ardens.com) internationaal werkzaam bij diverse universiteiten, bedrijven en instellingen.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Klaas Wiertzema, Patricia Jansen
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
ISBN
9789043016162
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Februari 2011
Categorie
Studieboek
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
178

Aanrader

Top 3 Marketingboeken