Basisboek bedrijfskunde (e-Book)

een inleiding in management en ondernemerschap

Prijs € 44,75

Niet beschikbaar

Ook beschikbaar als:

Sytse Douma, Winand Grooten, Sjoerd Romme, Peter Leeflang

Adobe PDF met digitaal watermerk | April 2014 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Het Basisboek bedrijfskunde geeft een breed inzicht in de bedrijfskunde en bedrijfseconomie. Het behandelt op een toegankelijke en praktische wijze alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals: * strategie en organisatie van een onderneming; * marketing; * operationeel management; * financieel management. Deze derde druk is geactualiseerd en nog toegankelijker gemaakt voor startende ondernemers. Zo is het starten van een onderneming nu de invalshoek voor het onderwerp financieel management. Het boek is bovendien rijk geïllustreerd met actuele praktijkvoorbeelden van Nederlandse ondernemingen. Dit alles maakt van het Basisboek bedrijfskunde een uitstekende inleiding in management en ondernemerschap. Het Basisboek bedrijfskunde is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs in de studierichtingen Bedrijfskunde, Ondernemerschap, Small business management, Bedrijfseconomie en Commerciële economie. Daarnaast is het zeer geschikt voor (startende) ondernemers. Het Basisboek bedrijfskunde staat onder redactie van Sytse Douma, die aan de Universiteit van Tilburg werkt als hoogleraar en hoofd van het departement Organisatie en Strategie en daarnaast voorzitter is van de raad van commissarissen van Accell Group NV.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Sytse Douma, Winand Grooten, Sjoerd Romme, Peter Leeflang
Uitgever
Academic service
ISBN
9789039528624
Formaat
Adobe PDF met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2014
Bestandsgrootte
7697385 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
349

Beschrijving

Het Basisboek bedrijfskunde geeft een breed inzicht in de bedrijfskunde en bedrijfseconomie. Het behandelt op een toegankelijke en praktische wijze alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals: * strategie en organisatie van een onderneming; * marketing; * operationeel management; * financieel management. Deze derde druk is geactualiseerd en nog toegankelijker gemaakt voor startende ondernemers. Zo is het starten van een onderneming nu de invalshoek voor het onderwerp financieel management. Het boek is bovendien rijk geïllustreerd met actuele praktijkvoorbeelden van Nederlandse ondernemingen. Dit alles maakt van het Basisboek bedrijfskunde een uitstekende inleiding in management en ondernemerschap. Het Basisboek bedrijfskunde is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs in de studierichtingen Bedrijfskunde, Ondernemerschap, Small business management, Bedrijfseconomie en Commerciële economie. Daarnaast is het zeer geschikt voor (startende) ondernemers. Het Basisboek bedrijfskunde staat onder redactie van Sytse Douma, die aan de Universiteit van Tilburg werkt als hoogleraar en hoofd van het departement Organisatie en Strategie en daarnaast voorzitter is van de raad van commissarissen van Accell Group NV.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Sytse Douma, Winand Grooten, Sjoerd Romme, Peter Leeflang
Uitgever
Academic service
ISBN
9789039528624
Formaat
Adobe PDF met digitaal watermerk
Publicatiedatum
April 2014
Bestandsgrootte
7697385 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
349

Aanrader

Top 3 Marketingboeken