Accountability in communicatie

Prijs € 22,95

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Cathelijne Janssen

Paperback | Mei 2011 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich echter wel ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied van accountability van communicatie dragen meer en meer bij aan de discussie over en de toepassing van accountability in de praktijk. Vanuit deze achtergrond wordt in dit memo een overzicht gegeven van een aantal inzichten, methoden en praktische toepassingen, waarmee u te maken krijgt als u accountability van communicatie in uw organisatie wilt implementeren.Dit Communicatie Memo is vooral bedoeld om communicatiecollega's te laten zien wat er allemaal al niet mogelijk is. Met het toepassen van nieuwe media blijkt vaak ineens wel te kunnen wat we al jaren voor onmogelijk hielden. En echt niet alleen maar voor grote bedrijven met enorme budgetten. Lees maar... er kan vaak al veel meer dan we denken.Drs. Cathelijne Janssen (1970) is eigenaar van Cateau Communicatie. Ze heeft ruim vijftien jaar ervaring in verschillende (leidinggevende) functies op het gebied van marketing, communicatie en ICT bij overheidsorganisaties en in het bedrijfsleven. Cathelijne adviseert organisaties over accountability van communicatie en begeleidt hen bij de implementatie daarvan als adviseur of project manager. Hierbij staat kwaliteitsverbetering van de communicatiefunctie en het communicatiebeleid van de organisatie centraal. Ze is auteur van het boek 'Accountability in communicatie, praktische aanpak voor een succesvolle implementatie' en bedenker van de PAN-kubus, een instrument dat helpt bij het inzichtelijk maken van de regiefunctie van communicatie vanuit drie perspectieven - Proces, Afdeling en Niveau. Daarnaast geeft zij trainingen, lezingen, (gast)colleges en workshops over accountability en is zij coördinator van de themagroep Accountability bij Logeion, de beroepsvereniging voor communicatie.

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Cathelijne Janssen
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013091991
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
109

Beschrijving

Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op het gebied van accountability van communicatie hebben zich echter wel ontwikkeld in de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied van accountability van communicatie dragen meer en meer bij aan de discussie over en de toepassing van accountability in de praktijk. Vanuit deze achtergrond wordt in dit memo een overzicht gegeven van een aantal inzichten, methoden en praktische toepassingen, waarmee u te maken krijgt als u accountability van communicatie in uw organisatie wilt implementeren.

Dit Communicatie Memo is vooral bedoeld om communicatiecollega's te laten zien wat er allemaal al niet mogelijk is. Met het toepassen van nieuwe media blijkt vaak ineens wel te kunnen wat we al jaren voor onmogelijk hielden. En echt niet alleen maar voor grote bedrijven met enorme budgetten. Lees maar... er kan vaak al veel meer dan we denken.

Drs. Cathelijne Janssen (1970) is eigenaar van Cateau Communicatie. Ze heeft ruim vijftien jaar ervaring in verschillende (leidinggevende) functies op het gebied van marketing, communicatie en ICT bij overheidsorganisaties en in het bedrijfsleven. Cathelijne adviseert organisaties over accountability van communicatie en begeleidt hen bij de implementatie daarvan als adviseur of project manager. Hierbij staat kwaliteitsverbetering van de communicatiefunctie en het communicatiebeleid van de organisatie centraal. Ze is auteur van het boek 'Accountability in communicatie, praktische aanpak voor een succesvolle implementatie' en bedenker van de PAN-kubus, een instrument dat helpt bij het inzichtelijk maken van de regiefunctie van communicatie vanuit drie perspectieven - Proces, Afdeling en Niveau. Daarnaast geeft zij trainingen, lezingen, (gast)colleges en workshops over accountability en is zij coördinator van de themagroep Accountability bij Logeion, de beroepsvereniging voor communicatie.

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Cathelijne Janssen
Uitgever
Adfo Groep
ISBN
9789013091991
Bindwijze
Paperback
Publicatiedatum
Mei 2011
Categorie
Wetenschappelijk
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
109

Aanrader

Top 3 Marketingboeken