´t Is groen

en groener wordt het niet

Prijs € 12,99

Uitverkocht

L. Zevenbergen

Hardback | September 2009 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

En groener wordt het niet Leen Zevenbergen schreef met En nu laat ik mijn baard staan een absolute bestseller, die indringend opriep tot meer creativiteit en ondernemerschap. Door velen werd die als een verademing ervaren. Hij werd een veelgevraagd spreker over inspirerend ondernemerschap. Maar zijn publiek, merkte hij, had behoefte aan meer sturing: hoe doe ik dat dan precies, ondernemender worden? Het is inderdaad moeilijk om echt aan de slag te gaan om je werk leuker, inspirerender en creatiever te maken. Daarom schreef Zevenbergen dit vervolg. ’t Is groen. En groener wordt het niet staat vol aansprekende voorbeelden van hoe je verandering tot stand kan brengen. Het zet aan tot daden. Want alle lichten staan op groen. Gaan!

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
L. Zevenbergen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047002826
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2009
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Beschrijving

En groener wordt het niet

Leen Zevenbergen schreef met En nu laat ik mijn baard staan een absolute bestseller, die indringend opriep tot meer creativiteit en ondernemerschap. Door velen werd die als een verademing ervaren. Hij werd een veelgevraagd spreker over inspirerend ondernemerschap. Maar zijn publiek, merkte hij, had behoefte aan meer sturing: hoe doe ik dat dan precies, ondernemender worden? Het is inderdaad moeilijk om echt aan de slag te gaan om je werk leuker, inspirerender en creatiever te maken. Daarom schreef Zevenbergen dit vervolg. ’t Is groen. En groener wordt het niet staat vol aansprekende voorbeelden van hoe je verandering tot stand kan brengen. Het zet aan tot daden. Want alle lichten staan op groen. Gaan!

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
L. Zevenbergen
Uitgever
Business Contact
ISBN
9789047002826
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
September 2009
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
224

Aanrader

Top 3 Marketingboeken