Boeken over marketing? Boeken.com heeft ze op voorraad. De beste boeken over marketing vind je hier. Vergroot je kans op succes met een van deze marketingboeken.
-
Schrijven voor seo in 60 minuten
Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je... Meer -
Transformeren om te overleven (e-Book)
Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten... Meer -
Sluit de deal!
Ze zeggen wel eens 'always be closing'. Is het verstandig dit verkoop-abc'tje toe te passen? Het antwoord zal je verbazen. In dit boek lees je alles over de beste manier om instemming van de... Meer -
inthemoment (e-Book)
The indispensable guide to make your advertising relevant for your consumers! From the agency behind the Red Devils and the Belfius rebranding. Why should it take 9 months to make an... Meer -
Inthemoment (e-Book)
Le guide indispensable pour des campagnes pertinentes pour vos consommateurs. Par l'agence des Diables Rouges et de la nouvelle marque Belfius. Pourquoi faut-il 9 mois pour réaliser un spot... Meer -
Online Succes met Google AdWords (e-Book)
Je hebt ervoor gekozen je nu echt te gaan verdiepen in Google AdWords. Dit e-book zal dan ook stap voor stap door Google s advertentiewereld heenlopen. Dit boek gaat echter verder dan alleen... Meer -
Innovatieblunders (e-Book)
Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange... Meer -
Inthemoment (e-Book)
De onmisbare gids om je reclame relevant te maken voor je consumenten Van het bureau achter de Rode Duivels en de Belfius rebranding Waarom zou het 9 maanden moeten duren om een reclamespot... Meer -
The spirit of the valley (e-boek - Epub-formaat) (e-Book)
Roadtrip van drie gerenommeerde experten-ondernemers door het belangrijkste innovatiecentrum van de wereld Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden?... Meer -
Heldenmerk (E-boek - ePub-formaat) (e-Book)
Wat maakt van een merk een sterk merk? Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte beeldvorming dan... Meer -
Business bloopers (e-Book)
De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn. Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten... Meer -
Inleiding sales (e-Book)
Als er niets wordt verkocht, dan gebeurt er niets. Iedere organisatie heeft daarom kopende klanten nodig om te kunnen voortbestaan. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het... Meer -
LinkedIn voor ZZP'ers (e-Book)
Waarom moet jij als ZZPer nu gebruik maken van LinkedIn? Je zoekt geen personeel en ook geen baan. Daarom ben je ZZPer. Wat je wel zoekt is kennis om bij te blijven met de laatste... Meer -
Online brand identity (e-Book)
FUTURE READY Five to ten years from now the majority of all advertising, including TV, radio, print, and outdoor advertising, will be bought through digital automated trading systems.... Meer -
Happy Profit (e-Book)
Denk aan de lange termijn. Wees waardegericht. Zet je bedrijf op weg naar 'the good life'. Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de... Meer -
Imagineering the butterfly effect (e-Book)
`Making change happen is an important challenge strategists face today. Not only do many of our organizations need change, whole industries and systems need to transform in order to survive... Meer -
De sportsponsors
De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der... Meer -
Customer innovation (E-boek - ePub-formaat) (e-Book)
Luister naar je klanten om je strategie te bepalen Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze... Meer -
Marketing (e-Book)
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de... Meer -
De retail revolutie (e-Book)
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant;;;Winnaar managementboek van het jaar Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten... Meer -
Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!
STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN! De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt... Meer -
CRM in de praktijk
CRM IN DE PRAKTIJK is de complete leidraad voor wie met crm aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt... Meer -
The excellent customer journey experience (e-Book)
The excellent customer journey experience HANDBOOK FOR INTEGRATED MULTICHANNEL MANAGEMENT It continues to get tougher for executives in marketing, sales and service. Their departments... Meer -
Disruptive selling (e-Book)
Slimme verkopers gaan voor een aanpak op maat De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen... Meer -
Marketing handboek voor een succesvolle praktijk (e-Book)
Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je een zeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezier in werkt. Dit boek is geschreven voor... Meer -
Wat als de klant nee zegt ? (e-Book)
Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER' 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM' 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE' 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN... Meer -
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (e-Book)
AL RUIM 20.000 EXEMPLAREN VERKOCHT! Welke keuzes moeten we vandaag maken om morgen succesvol te zijn? Wanneer je met collegas brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie,... Meer -
Webhelden (e-Book)
Bestseller in e-commerce, nu gericht op Vlaanderen Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen... Meer -
De kleine marketing voor Dummies (e-Book)
Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en... Meer -
Crowdfunding, de hype voorbij (e-Book)
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als... Meer -
Uitverkocht!
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons... Meer -
Waarom iedereen luistert als je over seks praat (e-Book)
Ben je een zelfstandige professional en vind je het lastig om jezelf kort en krachtig te presenteren? Heb je nog steeds de teksten voor je website niet op orde? Houd je er eigenlijk helemaal... Meer -
Pop it up (e-boek - ePub-formaat) (e-Book)
Pop-up. Een recept voor gegarandeerd succes Scoor met je pop-up Waarvoor kun je pop-ups inzetten? Hoe kies je de juiste locatie? Wat doe je met vergunningen, verzekeringen en personeel? Het... Meer -
When digital becomes human (e-Book)
Marketingbook of the Year Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant;;;Nu met gratis verzending (t.e.m. 14/02/2016) De klantenrelatie... Meer -
Crowdfunding, de hype voorbij
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als... Meer -
Lof der commercie (e-Book)
Overconsumptie, verspilling, verslaving, smakeloosheid, slechte eetgewoonten en vervlakking van de media; er zijn maar weinig maatschappelijke problemen waar marketing en reclame niet deels... Meer -
Acquireren is een werkwoord (e-Book)
Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag... Meer -
Wat willen we eigenlijk van managers? (e-Book)
Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te... Meer -
Gevraagd worden (e-Book)
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek... Meer