Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (e-Book)

Prijs € 35,95
Download direct dit e-Book
Ook beschikbaar als:

Yousri Mandour, Marleen Bekkers

EPUB met digitaal watermerk | Maart 2016 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

AL RUIM 20.000 EXEMPLAREN VERKOCHT! Welke keuzes moeten we vandaag maken om morgen succesvol te zijn? Wanneer je met collega’s brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn dat je kunt terugvallen op beproefde modellen, zodat je geen belangrijke zaken over het hoofd ziet en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Maar het is niet altijd eenvoudig om deze modellen te vertalen naar jouw eigen situatie. Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat je er direct mee aan de slag kan. Want uiteindelijk wil je de strategische denkbeelden vertalen naar de praktijk van alledag. Daarom is dit boek pas volledig in combinatie met gemakkelijk te downloaden interactieve worksheets en checklists van de modellen op www.marketingmodellen.nl. Deze derde herziene editie is uitgebreid met een extra deel waarin strategie ontwikkeling via businessmodelinnovatie centraal staat. Daarnaast is deze editie voorzien van talloze actuele praktijkvoorbeelden en een aantal nieuwe modellen, zoals: • Business Model Canvas • Waardepropositie Ontwerp • Service Design Thinking • Lean Start-up methode • OGSM (Objectives, Goals, Strategy, Measures)

Volledige beschrijving

Specificaties

Auteur
Yousri Mandour, Marleen Bekkers
Uitgever
Boom
ISBN
9789461278371
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Maart 2016
Bestandsgrootte
3723307 bytes
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
225

Beschrijving

AL RUIM 20.000 EXEMPLAREN VERKOCHT! Welke keuzes moeten we vandaag maken om morgen succesvol te zijn? Wanneer je met collega’s brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn dat je kunt terugvallen op beproefde modellen, zodat je geen belangrijke zaken over het hoofd ziet en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt. Maar het is niet altijd eenvoudig om deze modellen te vertalen naar jouw eigen situatie. Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat je er direct mee aan de slag kan. Want uiteindelijk wil je de strategische denkbeelden vertalen naar de praktijk van alledag. Daarom is dit boek pas volledig in combinatie met gemakkelijk te downloaden interactieve worksheets en checklists van de modellen op www.marketingmodellen.nl. Deze derde herziene editie is uitgebreid met een extra deel waarin strategie ontwikkeling via businessmodelinnovatie centraal staat. Daarnaast is deze editie voorzien van talloze actuele praktijkvoorbeelden en een aantal nieuwe modellen, zoals: • Business Model Canvas • Waardepropositie Ontwerp • Service Design Thinking • Lean Start-up methode • OGSM (Objectives, Goals, Strategy, Measures)

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Auteur
Yousri Mandour, Marleen Bekkers
Uitgever
Boom
ISBN
9789461278371
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Publicatiedatum
Maart 2016
Bestandsgrootte
3723307 bytes Kb
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
225

Aanrader

Top 3 Marketingboeken